Potentiële kopers googlen/facebooken?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

One_Love

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-11 15:02

Ik heb zelf nog geen paard verkocht maar toen ik mijn paard kocht heb ik de eigenaar ook op elke denkbare site achterhaald. Daar zijn wel erg nare dingen uitgekomen maar heb toen besloten om dat paard toch te kopen en heb daar nooit spijt van gehad. Nu ben ik op zoek naar een auto en doe ik precies hetzelfde.

KozieZ

Re: Potentiële kopers googlen/facebooken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-11 13:38

Veel werkgevers doen dat ook hè, die zoeken ook de internetgegevens van toekomstige werknemers na.

Zou dat ook gewoon doen. Die informatie is open te verkrijgen, anders hadden ze hun hyve/facebook wel dicht gezet.

reekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-11 13:17

Werkgevers doen het ook ja. Maar niet te veel vertrouwen op dit soort persoonlijke pagina's. Ik heb ook het idee dat het vaak wat mooier wordt neergezet dan dat het eigenlijk is. Je weet namelijk zelf ook vaak wel dat mensen je gaan googelen.

Mi_Amore

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-11 16:04

Ik vind dit niet eens zo slecht dat je dit doet!

Het is een hype dezer dagen :')

s6801881

Re: Potentiële kopers googlen/facebooken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-11 16:08

Hoe meer informatie hoe beter toch? Zeker als particulier wil je gewoon weten dat je maatje een fijn nieuw huis krijgt :j En daarnaast, zolang het op google en FB te vinden is, dan is het de verantwoordelijkheid van die persoon om erover te waken dat er geen gênante privézaken te vinden zijn.

Ilseee13

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-11 19:10

als je om je paard geeft en echt wil dat hij een goed plaatsje krijgt, dan is het bijna vanzelfsprekend dat je zoiets doet.

Happinez

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-11 19:14

ja hoor, ik doe het ook altijd eigenlijk.
ik ben erg benieuwd waar mijn dier(en) heen gaan. of juist niet .. als het echt tegen lijkt te vallen.
Soms heb je geluk en vind je een hoop info .. soms niets :+