Paard wilt water niet in

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Phyliesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-11 00:47

mijn paard wou ook eerst de zee niet in maar ik keek gewoon recht voor me uit en lette zelf niet op de zee en ree achter een ander paard aan toen ging ze wel.

maar als de zon op het water schijnt vinde veel paarden het ook al eng dan raken ze even verblind

Maggie_Eddy

Re: Paard wilt water niet in

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-11 00:56

Jammer dat je zo ver weg woont, anders was ik wel met je mee gegaan. Mijnes rent nog net niet het water in als het gaat om een meertje zoals jij beschrijft :') Laatst 'moest' ie voor het eerst een stukje naar beneden stappen om het water in te gaan. Nou dat was toch wel erg vreemd. Uiteindelijk toen hij dan eidnelijk door had dat het water was, waar ie dan altijd gelijk mee gaat flodderen, durfde ie dan wel een voetje erin te zetten. Nou ja, toen was het enkel nog een extra zetje en we stonden er in. :D
Wat betreft jouw 'probleem', het meeste is al gezegd idd. En anders eens een keer wat al eerder gepost is, gewoon een picknick-tas (mand wordt zo moeilijk op het paard he :') ) meenemen, longeerlijn mee, lekker gaan zitten en knollie aan de longeerlijn vlakbij het water parkeren? Wie weet wordt ze dan zelf wel nieuwsgierig? Succes in ieder geval!!