aigle is best wel goed, maar neem de duurdere variant Aigle Ecuyer met leren top. Van de Start laat de voering vaak los of gaat stuk. En de Ecuyer zit ook wat steviger.
chaps met jodphurs vind ik fijner. kan ook veel beter mijn hakken uitdrukken. maar gewoon passen wat jij beter vind
Marous91
Geplaatst: 17-05-11 18:18
na dertien jaar met rubberen Aigle laarzen, stap ik over op jophurds met chaps. Nooit last gehad van de laarzen, zaten prima! Overstap vanwege verhalen dat het beter zou zitten en ik wat gevorderder word en de voering van laarzen kapot is (gingen jaar of zes mee; grotendeels maar eens per week gereden.)
Rubber laarzen lijken me dus prima om mee te beginnen. jophurds zijn meteen wat duurder.
Eveline77
Geplaatst: 17-05-11 21:48
Ja hoor, die zijn prima om mee te starten!
Petraa14
Geplaatst: 01-06-11 15:57
Ik heb ook Aigle laarzen voor de tweede keer. Het bevalt me echt heel goed ,want het zit heel lekker en ik heb nog nooit koude voeten gehad in de winter!
Ik heb nu Harry Horse, rubbertjes, gaan tot nu toe al 8 jaar mee
Gucci_
Geplaatst: 02-06-11 20:14
Ik heb de normale rubberen laarzen van aigle, die waren 40 euro. Welke bedoel je? want er zijn verschillende soorten volgens mij. Had hiervoor nog wat goedkopere ongevoerde, die zaten wel beter. En in de Aigle laarzen had ik wel gauw koude tenen 's winters.
Het is maar net wat je fijn vindt, je kunt ook rubberen jophurds nemen met stoffen chaps of leren chaps met een goed kope schoen. Ik heb zelf een soort leren chaps van kieffer die erg fijn zijn met ariat schoenen. Die zijn natuurlijk wel duur maar je kunt dan ook een goed kopere schoen nemen. Ik vond rubber laarzen iig niet fijn!