wond vandaag

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

joenohoe schreef:Pff je zou niet eens moeten willen starten na zoiets. Geef het de tijd, meer wedstrijden dan kerels in Nederland. Wat is nou het belang van 1 zo'n wedstrijd? Door de pijn kan je paard zich best verhouden hebben waardoor de spieren ook een opdonder hebben gehad (en geloof me, ik kan het weten, mijn vorige paard heeft zn sprong kapot gehad) en daardoor kan het moeilijker zijn om hem in vorm te krijgen. Laat deze wedstrijd schieten, denk eens aan je paard en niet aan jezelf en je eigen eer of wat dat dan ook is en bouw RUSTIG weer op...
Edit: heb net de meest recente foto bekeken en dat kan je wel schudden voor 15 mei, dat is nooit op tijd dicht (zou bijna zeggen 'gelukkig'). Begrijp me niet verkeerd, maar die gefixeerdheid op wedstrijden kan ik niet goed volgen. Dat je zo nodig een wedstrijd moet gaan rijden terwijl je paard zo'n wond heeft (gehad), dat je de wond wel dicht wilt kijken want "oe mijn wedstrijd", dat begrijp ik dus totaal niet. Je mag blij zijn dat je paard uberhaupt geneest en niet geopereerd hoeft te worden en er waarschijnlijk niets aan overhoudt. Besef maar eens hoeveel mazzel je daarmee hebt.........