Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Peanutbutter schreef:Lieke misschien zou je eens een filmpje van je zelf moeten plaatsen hier .. of een R-ITP topic openen.
Misschien krijg je dan meer opheldering. Wat vond je instructie er trouwens van ?. ( van je proef dan )

. Het gros van de juryleden vind het helemaal niet erg en legt juist graag uit wat hij of zij bedoeld en wat nog beter zou kunnen.
. Gewoon ff kort wat feedback vragen in algemene zin. Wil wel graag horen wat iemand te vertellen heeft.
. Meestal kom ik met 'ik ben diegene met het bruine jasje' of 'mijn paard had veel wit' al een heel eind.
. En heb je een keer een wedstrijd gereden waarbij je gevoel niet overeen komt met je punten en de feedback en is dit nog steeds zo nadat je het protocol en camerabeelden naast elkaar hebt gelegd, kijk dan weer verder en breder, bijvoorbeeld terugkerend commentaar op meerdere wedstrijden. Daar kan je vervolgens mee aan de slag.
KG_Images schreef:Direct na de proef is er wegens het programma geen tijd, maar bij de uitreiking zou ik juist GRAAG willen dat ruiters en amazones om feedback komen vragen! Met een beetje mopperen op de jury en met vragen blijven zitten kom je ook niet verder. Dus alsjeblieft, kom naar ons toe. Het gros van de juryleden vind het helemaal niet erg en legt juist graag uit wat hij of zij bedoeld en wat nog beter zou kunnen.
. Sowieso zal ik niet meteen goede punten scoren en dit verwacht ik ook niet. Juist omdat ik nog veel kan leren, zou ik het prettig vinden om gewoon een algemeen commentaar te vragen (en dan paard heel goed beschrijven haha..of inderdaad mijzelf ook nog). Misschien herinnert de jury het algehele plaatje en komen er tips die niet op protocol staan.
. Bedankt v de reacties van jury-leden!
en in dressuur try-outs krijg je wel commentaar en bij bixie dressuur (tenminste, 3 jaar terug wel!)