Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
parador schreef:stephaniee20 schreef:ik heb pas geleden, 2maanden dacht ik, chaps gekocht. niet leer ofzo maar dat komt nog wel.
ik heb de rits aan de binnekant en als je lang genoege benen hebt kan je het zadel niet beschadigen. ik denk wel dat achter of de nieuwe laarzen waar ze voor zitten eht fijnst is
weet je zeker dat de rits aan de binnenkant zit??? draai ze eens om ( linker naar rechter) , dan zitten de ritsen aan de buitenkant......is wel logischer, niet alleen voor je zadel , maar ook prettiger voor het paard.
C_arola schreef:Ik heb de rits in mijn laarzen aan de achterkant laten zetten tot de zool. Ik kon ook kiezen voor de voorkant maar dit vind ik zelf niet praktisch. Achter vind ik het perfect, je stapt er veel makkelijker in. Een rits aan de binnenkant van de laars zou ik niet kiezen omdat je daarmee de zadel kan beschadigen en aan de buitenkant vind ik het niet mooi maar dat is eigen smaak.

stephaniee20 schreef:parador schreef:weet je zeker dat de rits aan de binnenkant zit??? draai ze eens om ( linker naar rechter) , dan zitten de ritsen aan de buitenkant......is wel logischer, niet alleen voor je zadel , maar ook prettiger voor het paard.
toen ik ze kocht deed ik ze aan om te kijken he. en toen zei die van nee je moet de rits aan de binnenkant
ja ik vond het ook een beetje raar maar het hoort blijkbaar wel?