Met je kont in het zadel? Draag toch een SPORT-BH!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

M_i_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 10:25

Ik ben dol op mijn shockabsorber, al vind ik de prijs aanzienlijk minder, zit op zo'n 45 E, maarrrr hij doet dan ook wel wat ie zegt ;)

laura_power

Re: Met je kont in het zadel? DRAAG TOCH EEN SPORT-BH!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 10:26

oh dat valt best mee 17,50! livera toch kleinvosje?

Rintah

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 10:27

listiglistje schreef:
ik beken eerlijk, ik draag bijna nooit geen bh met paardrijden.....ik ben meer van vrijheid blijheid te paard :D (ik gebruik van die singletjes)

Ik ben inmiddels bijna 37 en heb borsten in zulke goede staat & positie, daar is menig jong grietje jaloers op :Y) *D

bijna altijd dus? :+

ik heb bij gebrek aan een sport bh die stevig genoeg is met paardrijden 2 bh's aan, gewone bh en een eigenlijk te kleine sportbh erover. anders kan ik ze om de 3sec uit m'n nek vissen
voor of m'n boobies gaan hangen maakt bij mij toch niet meer uit, dat deden ze al toen ik 16 was :7

Yucca

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 10:27

sappho schreef:
Als iemand ERGENS voorgevormde sportbh's weet te vinden dan hoor ik dat graag ;)! :+

Ik gebruik die van de Hema, die zijn ook iets voorgevormd en licht gevuld waardoor je bovenstaand probleem dus niet hebt, want daar gruwel ik ook van!

kleinvosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 10:28

laura_power schreef:
oh dat valt best mee 17,50! livera toch kleinvosje?

:j

Suzanne_18

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-11 10:28

laura_power schreef:
zal het is proberen :P wat kosten die dinge?

Niet meer dan een gewone bh. Je kan het zo gek maken als je zelf wil. Ik ben meestal tussen de 50 en de 80 euro kwijt, maar je hebt ze al vanaf ongeveer 20 euro.

dorientjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 10:29

Laatst bijgewerkt door dorientjuh op 13-04-11 10:34, in het totaal 1 keer bewerkt

M_i_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 10:30

Als je bandjes afzakken kan je vrijwel net zo goed geen BH aan doen :) die bandjes doen blijkbaar niks, anders blijven ze vaak door het gewicht netjes op hun plaats zitten :)) Dus bandjes een slag korter wil ook vaak al helpen!

Zoefff

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 10:31

Ik heb ook vaak een sport bh zonder beugels (zo'n strak topje zeg maar) over mijn gewone bh dan heb je geen voor gevormde nodig :)

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 10:32

Ik draag altijd een sportbh, ben dan ook gezend met een fikse E cup. Ik had altijd pijn in mijn nek en mijn schouders, tot mijn instructrice een sport BH aanraadde. Bij de ruitersportzaak gekocht, duur zat, maar k heb nergens last meer van.

Suzanne_18

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-11 10:34

Zoefff schreef:
Ik heb ook vaak een sport bh zonder beugels (zo'n strak topje zeg maar) over mijn gewone bh dan heb je geen voor gevormde nodig :)

Ik heb eigenlijk ook altijd een gewone bh aan met daar overheen een sport-bh.

Sees

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 10:35

Ik ga toch écht geen sportBH aantrekken omdat een ander zich eventueel zou kunnen storen aan mijn deinende rondingen :Y). Mijn boobies gaan al een aantal jaren mee en zien er zonder sportBH nog erg appetijtelijk uit en ik rijd toch zeker 4 à 5x in de week :D. Ik vind het vreselijke ugly ondingen en met mijn goed passende normale lingerie heb ik nergens last van.

kleinvosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 10:36

Ik zou dat dus nooit doen he, een beugelbeha aan doen. Als je valt is er een kans dat de beugel door de stof van de beha heen zo je ribbenkast in prikt, en dat is aardig pijnlijk lijkt mij. Als je je sportbeha erover doet, zou ik gewoon een kleinere sprotbeha kopen en die zonder er iets onder aantrekken...

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 10:37

Wat ik wel vervelend vind is dat er maar weinig sportbh's zijn met een licht vullinkje.
Niet om het groter te laten lijken, (dat slaat tijdens het knolhobbelen nergens op :') )
Maar gewoon om bv stiffynippies te verbloemen...
Dat vind ik naast schuddende en klotsende borsten ook een vreemd gezicht :+
Soms is het even fris en is je polo'tje mooi glad en strak... en dan steken er twee van die puntjes uit _O-

Met veel moeite heb ik 2 sportBH's gevonden met een lichte vulling, echter zijn dat nooit de bh's met een hoog shock level :)
Of hebben jullie nog goede tips?

kleinvosje

Re: Met je kont in het zadel? DRAAG TOCH EEN SPORT-BH!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 10:38

Je kunt dan ook bij de livera twee hele lichte losse inlages kopen, die kun je overal in stoppen.

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 10:39

volgens mij zijn hangtieten gewoon genetisch/erfelijk bepaald, net zoals rimpels.....

M_i_R

Bij een kleinere sportBH misvormde dat ding mijn boobies, bij elke naad een enorme deuk en bij de zijkant kwamen mijn boobies ook naar buiten. Met een gewone BH eronder blijft alles qua deining netjes op z'n plaats en ziet het er ook nog netjes uit :)) verder vind ik een sportBH helemaal niet zo lelijk, heb een mooie zwarte :)

dorientjuh

c_alsemgeest schreef:
Wat ik wel vervelend vind is dat er maar weinig sportbh's zijn met een licht vullinkje.
Niet om het groter te laten lijken, (dat slaat tijdens het knolhobbelen nergens op :') )
Soms is het even fris en is je polo'tje mooi glad en strak... en dan steken er twee van die puntjes uit _O-

Met veel moeite heb ik 2 sportBH's gevonden met een lichte vulling, echter zijn dat nooit de bh's met een hoog shock level :)

http://www.hema.nl/nl-nl/winkel/dames/l ... 99%29.aspx

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 10:40

van die losse pads? Nee dat vind ik niet lekker zitten :+ Ik heb ze geprobeert.
Ik ben net princess op de erwt, het moet echt in de bh zitten anders voel ik ze de hele tijd :')

OdiEtAmo

Ik draag altijd een sportBH met paardrijden.
Heb ook wel eens gereden zonder, heb er dan geen last van maar het voelt wel 'losjes', en ik heb ze liever strak aan mn lijf. Ziet er een stuk beter uit dan die deinende dingen. :+

kleinvosje

dorientjuh schreef:
c_alsemgeest schreef:

http://www.hema.nl/nl-nl/winkel/dames/l ... 99%29.aspx

Heb even gekeken, maar dat is een light-bh, voor bijvoorbeeld yoga. No way dat die dan voldoende ondersteuning biedt voor eht paardrijden.

M_i_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 10:41

en net als rimpels erger worden van roken is het overmatig belasten van je borstweefsel niet zo bevorderlijk voor je ferme Boobies op de lange duur ;)

edit: die BH van de hema doet me al zeer als ik er naar kijk... die dunne bandjes snijden pijnlijk in je schouders! doe mij maar van die mini gelpads bovenop :))
Laatst bijgewerkt door M_i_R op 13-04-11 10:42, in het totaal 1 keer bewerkt

c_alsemgeest

SHfashion

geen last van met mijn A cupje :o
Was overgens eerst C maar een kind krijgen is bij mij funest geweest voor mijn borsten gelukkig nog wel strak en geen hangers :P

Zoefff

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 10:42

kleinvosje schreef:
Ik zou dat dus nooit doen he, een beugelbeha aan doen. Als je valt is er een kans dat de beugel door de stof van de beha heen zo je ribbenkast in prikt, en dat is aardig pijnlijk lijkt mij. Als je je sportbeha erover doet, zou ik gewoon een kleinere sprotbeha kopen en die zonder er iets onder aantrekken...

Mijn sport BH (volgens mij merk Fila) heeft ook gewoon beugels, dat is dus niet degene die ik over mijn gewone bh aan trek want dat past niet.

Maar ook ik heb graag een klein beetje vulling.