Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
listiglistje schreef:ik beken eerlijk, ik draag bijna nooit geen bh met paardrijden.....ik ben meer van vrijheid blijheid te paard(ik gebruik van die singletjes)
Ik ben inmiddels bijna 37 en heb borsten in zulke goede staat & positie, daar is menig jong grietje jaloers op![]()
Normaal eigenlijk nauwelijks last, maar wel van die stomme afzakkende bandjes.
. Mijn boobies gaan al een aantal jaren mee en zien er zonder sportBH nog erg appetijtelijk uit en ik rijd toch zeker 4 à 5x in de week
. Ik vind het vreselijke ugly ondingen en met mijn goed passende normale lingerie heb ik nergens last van.
)

verder vind ik een sportBH helemaal niet zo lelijk, heb een mooie zwarte
c_alsemgeest schreef:Wat ik wel vervelend vind is dat er maar weinig sportbh's zijn met een licht vullinkje.
Niet om het groter te laten lijken, (dat slaat tijdens het knolhobbelen nergens op)
Maar gewoon om bv stiffynippies te verbloemen...
Dat vind ik naast schuddende en klotsende borsten ook een vreemd gezicht
Soms is het even fris en is je polo'tje mooi glad en strak... en dan steken er twee van die puntjes uit
Met veel moeite heb ik 2 sportBH's gevonden met een lichte vulling, echter zijn dat nooit de bh's met een hoog shock level
Of hebben jullie nog goede tips?
dorientjuh schreef:c_alsemgeest schreef:Wat ik wel vervelend vind is dat er maar weinig sportbh's zijn met een licht vullinkje.
Niet om het groter te laten lijken, (dat slaat tijdens het knolhobbelen nergens op)
Maar gewoon om bv stiffynippies te verbloemen...
Dat vind ik naast schuddende en klotsende borsten ook een vreemd gezicht
Soms is het even fris en is je polo'tje mooi glad en strak... en dan steken er twee van die puntjes uit
Met veel moeite heb ik 2 sportBH's gevonden met een lichte vulling, echter zijn dat nooit de bh's met een hoog shock level
Of hebben jullie nog goede tips?
http://www.hema.nl/nl-nl/winkel/dames/l ... 99%29.aspx

kleinvosje schreef:Ik zou dat dus nooit doen he, een beugelbeha aan doen. Als je valt is er een kans dat de beugel door de stof van de beha heen zo je ribbenkast in prikt, en dat is aardig pijnlijk lijkt mij. Als je je sportbeha erover doet, zou ik gewoon een kleinere sprotbeha kopen en die zonder er iets onder aantrekken...