Problemen met dierenarts

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 13:09

santie schreef:
gohya schreef:
Gewoon niet betalen! je hoeft toch zeker niet iets te betalen wat je nooit gehad hebt?[in dit geval een 2de x DA].Als ze idd. 2 x zijn geweest dan moet jij dat op een factuur hebben staan met datum! en ook waarvoor ze zijn geweest.Anders kan elke DA wel zeggen dat ze geweest zijn,al gebeurt dit zelden hoor.
Ik moest een keer een DA rekening betalen voor iemand anders haar paard omdat ik de DA had gebelt voor haar,ze vroeg mij dat toen.Ze zeiden: de beller betaald,naja zeg,echt niet dus.
Na enkele herinnerings brieven,ik betaalde dus echt niet he,hield het op en hoorde ik nooit meer iets.

Dat is helemaal mooi, als je bij de ene je geld niet krijgt, probeer je het gewoon bij de ander. _O- Nota gaat naar diegene die de dienst heeft ontvangen, tenzij anders afgesproken. Anders kan ik ook nog wel ff bij mijn stalbaas gaan innen. (heeft 3 x da gebeld voor mijn paard)

Ja zo is het écht gegaan,de eigenaresse van het paard kon/wilde niet betalen,dus kwamen ze maar bij mij aan kloppen. Het is nu ruim 5 jaar geleden en die mensen blijken nog steeds niets betaald te hebben.Toen ik die DA toen zei;waarom geen incasso er opaf sturen?zei ze:nee dat kost die mensen weer extra geld enzo.Naja maar wel bij mij proberen te halen.Uiteraard bel ik nooit meer deze DA.

meggiemeg

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 13:56

santie schreef:
meggiemeg schreef:
Dan vind ik het nog wel vreemd dat als het een herhalingsconsult is dat beide facturen toevallig hetzelfde eindbedrag hebben. Een herhalingsconsult is vaak toch lager dan het eerste consult.

Ik betaal altijd direct per pin bij de dierenarts, krijg dan altijd een factuur mee met daar aan de pinbon vast geniet en nog met de hand erop geschreven dat deze voldaan is met een paraaf en datum. Nog nooit problemen mee gehad.
Stop deze factuur dan ook achter het bankafschrift, kan ik m niet kwijtraken en is hij weer makkelijk op te zoeken.

Nounou... Jij ben echt secuur zeg, een pinbon met paraaf, datum en voldaan erop. Op de pinbon staat het bedrag, dat de transactie geslaagd is en de datum, dat zou toch genoeg moeten zijn. Toch is het erg dat men zich zo dubbel moet indekken, om dit soort problemen te voorkomen. Maar blijkbaar is het wel nodig...

Ze werken zo bij onze dierenarts, doen dat uitzichzelf zo. Ben er wel blij mee, heb je idd nooit misverstanden.

santie

Re: Problemen met dierenarts

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 14:25

Zo is het ook wel weer, je weet zeker dat je dit soort acties nooit zal krijgen.

elmiran

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-11 23:11

De DA zou m'n vorige staleigenaresse bellen. Omdat ik er zelf nogal mee zat heb ik zelf ook even contact opgenomen met die staleigenaresse. De DA had haar nog niet eens gebeld, ik was ze voor (was aan t eind van de middag, dus blijkbaar heeft de DA geen haast ermee). Ze zei dat ze de DA op zou bellen, dat hij inderdaad maar 1x geweest is om mijn paard een injectie te geven & dat toen ik een kwartier later op stal stond ze alweer stond te eten. Hoop dat ik er dan voor goed vanaf ben. Ik bel ze voor de zekerheid zelf ook nog even, en t liefst heb ik nog een bevestiging op papier ook zodat ik over een jaar niet weer hetzelfde mee maak. Zo kan iederen 95 euro verdienen :+ .

santie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 23:16

Het is fijn dat zij dat nog weet en jou ook wil helpen. Met deze info en de betalingsbewijzen zou het toch goed moeten komen. Ik hoop dan ook dat het zo afgehandeld is.