santie schreef:gohya schreef:Gewoon niet betalen! je hoeft toch zeker niet iets te betalen wat je nooit gehad hebt?[in dit geval een 2de x DA].Als ze idd. 2 x zijn geweest dan moet jij dat op een factuur hebben staan met datum! en ook waarvoor ze zijn geweest.Anders kan elke DA wel zeggen dat ze geweest zijn,al gebeurt dit zelden hoor.
Ik moest een keer een DA rekening betalen voor iemand anders haar paard omdat ik de DA had gebelt voor haar,ze vroeg mij dat toen.Ze zeiden: de beller betaald,naja zeg,echt niet dus.
Na enkele herinnerings brieven,ik betaalde dus echt niet he,hield het op en hoorde ik nooit meer iets.
Dat is helemaal mooi, als je bij de ene je geld niet krijgt, probeer je het gewoon bij de ander.Nota gaat naar diegene die de dienst heeft ontvangen, tenzij anders afgesproken. Anders kan ik ook nog wel ff bij mijn stalbaas gaan innen. (heeft 3 x da gebeld voor mijn paard)
Ja zo is het écht gegaan,de eigenaresse van het paard kon/wilde niet betalen,dus kwamen ze maar bij mij aan kloppen. Het is nu ruim 5 jaar geleden en die mensen blijken nog steeds niets betaald te hebben.Toen ik die DA toen zei;waarom geen incasso er opaf sturen?zei ze:nee dat kost die mensen weer extra geld enzo.Naja maar wel bij mij proberen te halen.Uiteraard bel ik nooit meer deze DA.
Nota gaat naar diegene die de dienst heeft ontvangen, tenzij anders afgesproken. Anders kan ik ook nog wel ff bij mijn stalbaas gaan innen. (heeft 3 x da gebeld voor mijn paard)
.