graag je menning over dit! (slof)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Zilfstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-11 16:18

Wrs omdat ze zich aangevallen voelt en ergens ook wel weet dat wat ze doet niet juist is of op zijn minst vraagtekens oproept.

Wrs rijdt ze zo om haar paard Laag Diep en Rond te krijgen (of in extreem geval omdat ze hem anders niet de baas kan). Dat zijn de enige 2 opties die ik kan bedenken om zowiezo met een slof te rijden (wat als HULPteugels naast de gewone idd niet sneu hoeft te zijn integendeel. Kan erg nuttig zijn).

Brainless

Re: graag je menning over dit! (slof)

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-11 16:19

Is het geen thiedemanteugel?

Zilfstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-11 16:20

Electra63 schreef:
Zilfstar schreef:
Electra: ook niet als er met ALLEEN slof gereden wordt? In mijn ogen is dat ook niet haalbaar....

Je gelooft toch zeker niet dat zij alleen met slof rijdt zonder teugels?

Nou laat TS dan maar komen met een bewerkte foto (ruiter niet herkenbaar) of per PB.
Ik heb genoeg dingen gezien in mijn bijna 30 jaar ruitertijd en zou er niet van opkijken als er mensen zijn die idd met allen een slof rijden....

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-11 16:21

Ach ja, er zijn er meer die het doen.
Niet mijn stijl.

Als ze het verkeerd doen zien ze het wel terug in de resultaten op wedstrijden.

Ik keur het gebruik van een slof in het algemeen niet af, bij vriendelijk maar consequent gebruik zie ik er geen ernst van in.

delerium

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-11 16:21

Een slotje hier komt vast helemaal niet als verrassing.
Voor vragen omtrent slofteugelgebruik en wanneer dat zielig is kun je eens kijken naar de topics op RT-D.