Wat moet ik hiermee?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Saaams

Re: Wat moet ik hiermee?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-11 22:27

Met de longeerlijn bedoelde ik ook niet rondlongeren. Het was alleen om meer grip te hebben wil hij uit mn handen losschieten. Ik ben echt niet van plan hem rondjes te laten lopen.

En ja, ik weet dat je niet uren dingen moet doen.

doezel2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-11 22:36

ik hoop niet dat het is maar miss heeft hij wel een gat in zijn hoofd(dat noemen ze zo als er wat met zijn hersens is) somige paarden/ponys hebben dat en dat kun je helaas niet via fotos ofzo zien. en vanbuiten af kun je het niet zin. die worden gek enzo ik hoop niet dat hij dat heeft ik hoop alleen dat het uitproberen is enzo.

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-11 22:39

Een longeerlijn is te lang, je kunt beter een leadrope aanschaffen, die is ongeveer 3 meter lang. Een simpel halstertouw is idd te kort ja.
En als je aan grondwerk gaat doen, is een touwhalster misschien wel de aangewezen optoming, maar daar moet je wel mee leren omgaan, en vooral weten waar je mee bezig bent.

lieke123

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 17:08

Volgens mij is dit echt alleen maar dominantie :P misschien hulp vragen van iemand in je omgeving ?

Oliiviia

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-11 10:59

Is dit ineens begonnen of geleidelijk? Want ik denk niet dat een veulen dit zomaar gaat doen?

Zoals hier boven al gezegd is zou ik beginnen met (lichte) grondwerk ;)