Zitten wel stevig.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

toetjero schreef:jodphurs+ chaps zijn duurder dan (goedkope) rubber laarzen; die koop je nl voor 20 euro.
Heb je chaps ook in verschillende breedtes...onze dochter wil ze graag voor haar verjaardag.
Ik begreep dat je niet telkens nieuwe chaps nodig hebt, wanneer je voeten groeien.
Onze dochter is 11 jaar..twijfel wat wijs is..laarzen of kan ze een paar jaar met chaps doen met verschillende grootte jodphurs.
Mijn voeten vallen meteen uit de maxjes mocht er wat gebeuren (ik heb dus ook geen chaps om) ... Zit een goed profiel onder waardoor ik veel minder glij in de beugels dan met mijn jodphurs.
gwenr86 schreef:Ik rijd (heel slecht, ik weet het) met Nike Air Maxjes. Ooit met rijlaarzen vast gezeten in de stijgbeugel en dat gebeurt mij nooit weerMijn voeten vallen meteen uit de maxjes mocht er wat gebeuren (ik heb dus ook geen chaps om) ... Zit een goed profiel onder waardoor ik veel minder glij in de beugels dan met mijn jodphurs.
Bovendien zijn ze redelijk smal dus ruimte genoeg over in de beugels .... Slecht voorbeeld, maar ik zweer bij mijn maxjes met rijden.
Dan kan je ook (veilig) met je gympen rijden.
Blijheid schreef:gwenr86 schreef:Ik rijd (heel slecht, ik weet het) met Nike Air Maxjes. Ooit met rijlaarzen vast gezeten in de stijgbeugel en dat gebeurt mij nooit weerMijn voeten vallen meteen uit de maxjes mocht er wat gebeuren (ik heb dus ook geen chaps om) ... Zit een goed profiel onder waardoor ik veel minder glij in de beugels dan met mijn jodphurs.
Bovendien zijn ze redelijk smal dus ruimte genoeg over in de beugels .... Slecht voorbeeld, maar ik zweer bij mijn maxjes met rijden.
Je kan ook een korfje voor je beugels maken, zodat je er niet doorheen schietDan kan je ook (veilig) met je gympen rijden.
Toe stoppers heten die