sita12 schreef:Als jij je "toekomstige" paard eerst goed laat keuren en op proef neemt of eerst een maand of 2 elke week een paar keer gaat rijden/verzorgen merk je vanzelf of er iets mee gedaan is of niet.
niet iedereen heeft de mogelijkheid om dure advertenties te plaatsen en doet het dus via mp.
persoonlijk denk ik dat je wel uit moet kijken maar er kan altijd een leuk en goed paardje bij zitten .
Sita, bijna iedereen verkoopt/koopt zijn paard tegenwoordig via MP. Dat is de grootste Nederlandse advertentiesite. Ik geloof niet dat jij weet dat iedereen die adverteert om een paard te verkopen 9 euro betaalt. Ophogen kost 1,60 euro. Je hebt topadvertenties die 35 euro kosten en dan staat die advertentie een tijdje bovenaan.
Veel slechte handelaren verkopen niet via MP. Ik kan er echter wel een paar aanwijzen die wel slecht zijn, maar dat is helaas in strijd met de voorwaarden, zodat veel mensen nogal eens met het verkeerde paardje thuiskomen.
Je gelooft toch niet dat iedereen zijn paard tig keer laat rijden? Klinische keuring zegt vaak ook niets en zeker niet als het geen onafhankelijke dierenarts is.