caps, broeken, en laarzen voor een kleine prijsanders is marktplaats ook wel een goed idee, maar cap zou ik echt nieuw kopen
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
caps, broeken, en laarzen voor een kleine prijs
). Schoenmaat is 41, echt schuiten heb ik dus dat zal hem waarschijnlijk niet worden haha ;3 SufferBear schreef:Molenhuis in Loenen had ik inderdaad ontdekt.
@Renske: Cap koop ik toch liever zelf in een winkel (ook al is ie nieuw). Schoenmaat is 41, echt schuiten heb ik dus dat zal hem waarschijnlijk niet worden haha ;3
En een cap in de winkel kopen is verstandig hoor

SufferBear schreef:Ik wil toch nog even weten. Als ik gewoon 1x per week 55 min rijles heb, en verder niet...
Volstaan rubberen rijlaarzen (en welke raden jullie me aan)
Welke rijbroek raden jullie aan, en welke cap? Dus welke merken zijn niet te duur, maar kwalitatief wel goed genoeg om wekelijks mee te rijden?
Ik heb zelf snel de neiging om heel cheapo te gaan shoppen, aangezien ik het dus allemaal zelf moet kopen. Maar met welke niet te dure producten hebben jullie goede ervaring?
Jodhpurs met Chaps vind ik teveel gedoe, haha 
SufferBear schreef:Nou, de rubberen laarzen die ik tot nu toe heb gezien zijn allemaal 30-40 euro geweestJodhpurs met Chaps vind ik teveel gedoe, haha
Maar ik zal op het keurmerk letten als ik ga kijken voor een cap!
SufferBear schreef:Welke rommelmarktWoon helaas niet in een stad. Maar die 30 euro kan ik sowieso nogwel missen.
Maarja, ik denk dat het allemaal wel geod gaat komen.. Nu nog ff aangenomen worden voor een baantje zodat ik geld heb om te paardrijden hahaniemand wil me
muissie5 schreef:hOI,
Ik zou mijn geld liever uitgeven aan lessen dan aan kleren ed.
Cap, rubber laarzen marktplaats, evenals een rijbroek en handschoenen.
Om te beginnen een cap -> 20 euro marktplaats en laarzen 10 euro.
De rest na een paar weken als het rijden je bevalt.
Veel plezier alvast gewenst!!
Beeezel schreef:SufferBear schreef:Welke rommelmarktWoon helaas niet in een stad. Maar die 30 euro kan ik sowieso nogwel missen.
Maarja, ik denk dat het allemaal wel geod gaat komen.. Nu nog ff aangenomen worden voor een baantje zodat ik geld heb om te paardrijden hahaniemand wil me
Aangezien je in Eerbeek woont, zijn er genoeg rommelmarkten in de buurt. Zeker met Koninginnedag in het verschiet.
Ik denk dat het erom gaat dat je mogelijkheden gaat zien, en niet steeds roept dat er iets niet in de buurt is.
). Uiteindelijk kun je idd uitbreiden met een extra rijbroek en betere laarzen of schoenen. Ik rij zelf altijd met schoenen+chaps (ook dressuur). Vaak heb je daar goedkopere combinaties van. Laarzen zijn best duur, als je een beetje fijne wilt. 1 laagje rubber is in de winter errug koud!