Aantekening KNHS door fout inentingen lijst

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Ashley5760

Re: Aantekening KNHS door fout inentingen lijst

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-11 07:42

wat een onzin.
van het weekend vriendin die op wedstrijd ging, rijdt Z bij de pony's, behoorlijk goed, vaak vooraan, en uhm denk stiekem dat dat er beetje mee te maken heeft, want die word 'toevallig' bijna elke keer gecontroleerd als het om kampioenschap gaat.
In ieder geval, daar was 1 stempel van paar jaar terug niet helemaal goed zichtbaar meer, mocht niet starten...
Eerder nooit problemen mee gehad, maar nu met geen mogelijkheid.
Ik vind het goed dat ze controleren, maar er is een regel mbt entingen (die mag bepaalde tijd te laat zijn)
Daarnaast, ik weet niet hoe julile DA's zijn, maar als ik 2 weken te laat ben (ben ik niet want krijg herrinering :+) en vraag hem op dezelfde datum te zetten, is dat geen probleem hoor... (wel als je halfjaar later aan komt natuurlijk)

Honeys

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-11 08:25

Ja dat doet onze DA ook wel, maar bij m'n vriendin ging het om een enting van 2 jaar terug die er doorheen geglipt was kenbaar. Het is eigenlijk nooit opgevallen in het paspoort.

Ook super banketstaaf voor jouw vriendin, waarschijnlijk net als bij mijn vriendin een stelletje mierenn.....s. Helemaal als het enkelt om een stempeltje gaat. Zouden ze daar nou ook een aantekening voor maken?? Komt zomaar even in me op hoor... T zou wel stom zijn.

Entingen moeten gewoon goed gebeuren. Controlles op wedstrijden ook.