leren zitvlak of rondgestikt met kniestukken

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Bloempjeh_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-11 15:54

Kornet schreef:
Zelfs de mevrouw van de winkel vond rijbroeken in het algemeen veel te duur. 200 euro voor een broek... en dan ook nog alleen voor paardrijden... Sorry, maar zolang ik mn persoonlijke sponsor ben, vind ik dat net te veel geld.
Het past prima, je moet alleen een grotere dames maat hebben. En het verschil zie je niet eens, behalve dat de rits andersom zit. Je moet als man wel goed kijken dat de broek een beetje mannelijk staat en dus niet een echt vrouwelijk model pakt.

Geen roze met ruitjes dan? :')

Ooit al broeken van Horze geprobeerd? Die hebben in vergelijking met andere merken nog best wel wat keuze voor mannen en daar betaal je ook niet de hoofdprijs voor..

Kornet

Re: leren zitvlak of rondgestikt met kniestukken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-11 17:51

Nee, idd geen roze met ruitjes...

Kornet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-11 17:54

Lous schreef:
Kennelijk is dat dan goed gelukt. Gelukkig zijn er nog enkele ruitersportwinkels die goedkopere modellen hebben die kwalitatief goed zijn.
Broeken van t Ruitergilde vind ik zelf erg prettig, maar worden hier niet in de buurt verkocht. Binnenkort de goedkopere broeken van Epplejeck maar eens proberen.

Heb Epplejeck gezien op Indoor Brabant, maar dat was ook niks voor mannen. En ik was ook niet echt kapot van hun broeken...

Himawari

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-11 17:56

Heb zo'n broek van Pikeur met leren zitvlak en een Kingsland zonder leren zitvlak en ik voel eerlijk gezegd niet zoveel verschil :o .

Ik denk trouwens dat Kingsland een behoorlijke mannencollectie heeft die niet lelijk is :).
www.kingsland.no

Kornet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-11 18:08

Laurrren schreef:
Heb zo'n broek van Pikeur met leren zitvlak en een Kingsland zonder leren zitvlak en ik voel eerlijk gezegd niet zoveel verschil :o .

Ik denk trouwens dat Kingsland een behoorlijke mannencollectie heeft die niet lelijk is :).
http://www.kingsland.no

Klopt Laurren, maar dan moet er nog wel een zaak zijn die ze verkoopt en dat is blijkbaar het grote probleem. De meeste zaken hebben voor mannen niet meer dan Pikeur en Eurostar en dan nog 1 of hooguit 2 merken. Ik ben de afgelopen week in 5 zaken geweest en overal zag ik hetzelfde en nergens iets leuks.

armani_01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-11 18:30

Leren zitvlak!! Zit veel steviger vind ik,vooral met jonge paarden.
Je moet alleen inderdaad wel iets opletten met het merk,heb zelf altijd eurostar,zit super!

Himawari

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-11 19:16

Kornet schreef:
Laurrren schreef:

http://www.kingsland.no

Klopt Laurren, maar dan moet er nog wel een zaak zijn die ze verkoopt en dat is blijkbaar het grote probleem. De meeste zaken hebben voor mannen niet meer dan Pikeur en Eurostar en dan nog 1 of hooguit 2 merken. Ik ben de afgelopen week in 5 zaken geweest en overal zag ik hetzelfde en nergens iets leuks.

Misschien kun je eens zoeken naar een webshop die er verkoopt? Ik denk dat er inderdaad weinig winkels zijn die de mannencollectie van Kingsland verkopen... :(:)

_Denisee

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-11 18:25

Brittiexxx schreef:
ik rij liever met een broek met leren zitvlak.
alleen kan ik nu niet meer met een rijbroek zonder leren zitvlak rijden :o

dat herken ik wel haha! ik rij zelf liever met een leren zitvlak maar heb ook met alleen kniestukken, had een hele poos alleen maar met mijn rijbroeken gereden met een leren zitvlak en toen ging ik een wedstrijd rijden met een broek met alleen kniestukken, dat was erg wennen!

vind met een leren zitvlak wel lekkerder rijden, lekker stevig!

Dressuurgek

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-11 23:13

Ik kies voor broeken met een leren zitvlak maar daarmee heb ik mijzelf wel verpest want vanaf toen vond ik mijn broeken zonder leer niet meer fijn rijden...

_BlackPearl_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-11 09:33

Ik heb hetzelfde als Dressuurgek.
Want heerlijk dat dat zit :+
Ik heb de broeken van eurostar, ben er helemaal fan van en ze blijven echt super! Eén is al best wat jaartjes oud maar ziet er ook nog gewoon als nieuw uit.

Anouskaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-11 10:10

Ik vind de rijdbroeken met leren zitvlak ook echt het fijnst, vooral die van Eurostar.
Ik heb er een keer een van Divoza besteld maar daar kreeg ik wel gelijk blaren van.

SaBiNa_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-11 11:54

Ze zijn heel fijn! Je schuift veel minder, en blijft beter zitten!!
Als je hem de eerste x aan hebt zit hij zo vervelend! Maar dat gaat al heeel gauw weg!! ;)

Ellen91

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-11 19:59

Ik vind dat prima zitten, weet niet beter dan dat het lekker zit.

_KellyAV

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-11 11:08

ik vind een lederzitvlak ook heerlijk zitten. Alleen in het begin niet echt omdat het nog niet echt soepel is. Maar als ik mijn wedstrijdbroek aan heb (met leder zitvlak) voel ik bijna geen verschil met een broek zonder zitvlak. Iemand bij mij op stal zweert bij de broeken van het huismerk van eurostar en die zijn ook niet heel duur en zitten naar haar mening super! Ik ga daar denk ik ook maar eens naar kijken :)

liefmeisje21

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-11 15:29

Ik heb er eerlijk gezegd niet zo verstand van want ik ben wel een beetje breed dus de leren rijbroeken zitten mij nooit. :D

lovebelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-11 13:17

Leren zitvlak vind ik wel heel fijn, maar rondgestikt gebruik ik liever met buitenritten.
Heb ze allebei :o