Ow wat naar voor je!Kun je hem niet pakken met een halstertouw om z'n hals ipv halster om?Of wil hij dan gewoon echt niets in de buurt hebben?Ik volg dit topic even want ben heel benieuwd hoe het verder gaat met je paardje!
Ik let heel erg goed op .Bang ben ik niet, maar besef wel dat ik uit moet kijken .Ginger0410, ik kan echt niet in zijn buurt komen als hij zo'n 'aanval' heeft. Als ik dichterbij kom dan 2 meter afstand word hij boos.Vandaag heb ik hem maar heel even gezien (kwartiertje ongeveer) maar hij deed normaal gelukkig. Beetje knorrig, maar niks extreems .Morgen wil ik een stukje met hem gaan wandelen, laat wel weten hoe het ging!
Vandaag ben ik veel bij hem geweest.Eerst een keer erheen gelopen in de wei, even een kriebel geven dan weer weg gegaan. Ging allemaal zonder problemen.Een half uurtje later heb ik hem uit de wei gehaald, hij liet zich zo pakken.Daarna heb ik hem gepoetst en ben ik met hem gaan wandelen en er was niks meer aan de hand! Hij was super vrolijk. Ben echt blij! Maar hou het wel in de gaten natuurlijk!