die van mij overleeft alles
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

ietjelover schreef:De mijne niet na laten kijken, maar er kraakt iets en als je hem schud rammelt er iets, en ik ben vol op mijn hoofd gevallen en een pony van 450 kilo heeft er met zn achterbenen toch 3 keer flink op gestrapt dus ik vertrouw het niet meer

Cyruss_ schreef:ietjelover schreef:De mijne niet na laten kijken, maar er kraakt iets en als je hem schud rammelt er iets, en ik ben vol op mijn hoofd gevallen en een pony van 450 kilo heeft er met zn achterbenen toch 3 keer flink op gestrapt dus ik vertrouw het niet meer
Zo zie je maar weer dat een cap geen overbodige luxe is.
Heb je verder niets opgelopen?
ietjelover schreef:M_D_H schreef:ik heb deze voor de concoursen:
en deze voor de trainingen:
die onderste is dus zaterdag gesneuveld
vondt hem wel fijn, en mooi maar wil weer is wat anders!

) en we gaan hem nu op internet bestellen TaanStippel schreef:De BR Zenith is wat ovaler gevormd en valt een maatje groter uit. Het is dat ik al 3 caps heb, anders had ik er zeker een nieuwe van BR erbij.

Janine1990 schreef:Is die ovaler? In vergelijking met....???
Want ik heb een Kavalkade, en die is misschien iets te rond voor mijn hoofd, ik heb namelijk altijd een rode streep over m'n hoofd na het rijden...

Kornet schreef:Ik ga binnenkort kijken voor de BR Viper. Die lijkt een beetje op de GPA, maar is een stuk goedkoper. Voor 99.95 ben je al klaar.
http://www.agradi.nl/productimages/4001260.jpg
QueenD schreef:Over caps gesproken, ik lees iedere week de Hoefslag en daar staat een dressuur serie met Edward Gal en die heeft ook zo'n mooi ding maar kan net niet zien welk merk t is. Weet een van jullie dat ??