Ik weet zeker dat je ouders uit veiligheidsoverwegingen een cap vast wel willen betalen (voorschieten).
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
heb liever een paard dan een nieuwe capeilleen333 schreef:C_arola schreef:Klopt, dat is imo ook een groot nadeel van caps, waarom ze het niet veranderen weet ik niet. Misschien dat het moeilijk is om een materiaal te vinden die niet breekt, toch ademend is en in een goede pasvorm te maken is.
Naja, ze zouden er metaal in kunnen doen met gaatjes, maar dat is natuurlijk weer veel te zwaar, en als je dan valt en er stapt een paard op de cap, dan zit je hoofd voor de rest van je leven klem.
Vind het ook zo raar dat die dingen zo duur zijn, dan vraag je er eigenlijk een beetje om dat mensen te lang met een cap door blijven rijden.

Bizzybijtje schreef:Is er wel hoor....
Maar als het materiaal niet breekt, wordt de klap ook niet opgevangen.
Dus dan zijn ze juist gevaarlijk, dan krijg je namelijk nog meer energie door dan wanneer de cap gewoon breekt.
M_hartje_M schreef:ja dat denk ik...
maar ik heb eigenlijk veel liever dat mijn ouders lekker doorsparen voor mijn paardheb liever een paard dan een nieuwe cap
ben alleen nog beetje aan het uitzoeken welke cap, die harry's horse zat wel echt goddelijk lekker...
M_hartje_M schreef:ja dat denk ik...
maar ik heb eigenlijk veel liever dat mijn ouders lekker doorsparen voor mijn paardheb liever een paard dan een nieuwe cap
ben alleen nog beetje aan het uitzoeken welke cap, die harry's horse zat wel echt goddelijk lekker...
. En als je tot die tijd toch moet wachten, kan je in die tijd toch zelf nog sparen voor een nieuwe cap? MariekeS_ schreef:Als de aanschaf van een nieuw paard afhankelijk is van die €60,- zou ik me persoonlijk nog eens goed achter de oren krabben...![]()
Ik zou een nieuwe cap kopen, veiligheid boven alles!
Chaos schreef:Nou, whats de problem??
.
) . Ik ben ook een keer onderuit gegaan met m'n Appie op kerstavond jaren geleden en ik zag ze letterlijk
, heb de kerst toen liggen
als een achterlijke nou dat wil ik niet nog een keer hoor zo'n hersenschudding.
.
en mammie heeft 3 kwart betaald
eilleen333 schreef:50 euro maakt het verschil niet hoor, als je een paard wil aanschaffen.