1x geen winstpunt --> 154.
valt mee dus
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

2e wedstrijd 1 proefje en 169.
Randy01 schreef:En met bepaalde personen bedoel ik de mensen die altijd winst rijden. Sommigen kunnen daar niet sportief mee omgaan. Bv. laatst: jee, wanneer krijgen we weer waardebonnen, want de volgende keer wil ik liever dat dan een beker?
Nou, die ging er dus al vanuit dat ze prijs zou halen. Heb ik dus op haar plaats gezet met: wie zegt dat je de volgende keer weer een prijs hebt?
Maar ik ben er gewoon een paar jaar tussenuit geweest en ik heb toch weer wedstrijdstress gekregen. Zeker omdat ik geen doorsnee paard heb en veel commentaar krijg. Thuis gaan we als een zonnetje, geen probleem. Maar ik blijf echt niet thuis, ik zal toch ervaring op moeten doen om alles onder controle te krijgen. Bovendien is het maar B, als ik daar eens vergeet te rijden vind ik het minder erg dan in een Z proef. Dan wordt je toch geacht alles beter onder controle te hebben
Zolang wij er lol in hebben en onze punten niet lager dan zo'n 146 liggen vind ik het wel prima en zit ik nog steeds in de middenmoot en niet onderaan
. 153 en 160, dus 156.5 gemiddeld. Maar nou weet ik nog niet of die telt...
, naja, was iig al heel blij met die 160