Ik weet niet of TS dit ook wou?
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
muts_marijke schreef:Er is echt niets mis mee maar ze worden gewoon sneller grijs aan de binnenkant van je been plus dat ze minder soepel worden als bijv kalf of rundleren laarzen maar wij verkopen ze onwijs veel
LETS schreef:Ik heb Königs Favorit Benelux, op maat gemaakt, geweldige laarzen! Waren net onder de 400 incl op maat maken geloof ik. Ben er erg blij mee. Nadeel is wel dat het kalfsleer is dus ook wel iets sneller slijt dan rundleer, maar het is wel erg mooi.
grauwman schreef:Heb je cavallo al geprobeert? Deze heeft nl ook een model met veter voor en rits achter.
Kaula schreef:Ik weet niet of deze al genoemd zijn, maar weet van rectiligne dat deze ook verschillende hoogte en breedte maten zijn. De duurdere versies zijn geloof ik wel van goede kwaliteit.
Anoniem schreef:LETS schreef:Ik heb Königs Favorit Benelux, op maat gemaakt, geweldige laarzen! Waren net onder de 400 incl op maat maken geloof ik. Ben er erg blij mee. Nadeel is wel dat het kalfsleer is dus ook wel iets sneller slijt dan rundleer, maar het is wel erg mooi.
könings? ik dacht dat die begonnen op 550 ong. Daar zal ik ook nog even naar kijken
LETS schreef:Anoniem schreef:könings? ik dacht dat die begonnen op 550 ong. Daar zal ik ook nog even naar kijken
Ja de normale wel, maar de benelux versie heeft een naad aan de voorkant en is daardoor goedkoper. Maar wat mij betreft net zo mooi, krijg er vaak complimenten over