Welke rijlaarzen gaan mij wel passen? *zucht*

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

XNeLLeKe

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-11 22:16

Mijne zijn trouwens wel met rits.
Ik weet niet of TS dit ook wou?

:)

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-11 22:20

Er is echt niets mis mee maar ze worden gewoon sneller grijs aan de binnenkant van je been plus dat ze minder soepel worden als bijv kalf of rundleren laarzen maar wij verkopen ze onwijs veel

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-11 22:21

XNeLLeKe schreef:

Ja rits wil ik persé en een vetertje wil ik graag maar niet persé. :)

XNeLLeKe

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-11 22:22

Anoniem schreef:
XNeLLeKe schreef:

Dan zou die van mij wel wat voor jou kunnen zijn denk je niet? :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-11 22:23

muts_marijke schreef:
Er is echt niets mis mee maar ze worden gewoon sneller grijs aan de binnenkant van je been plus dat ze minder soepel worden als bijv kalf of rundleren laarzen maar wij verkopen ze onwijs veel

Dat geloof ik ook wel, wat ze zijn opzich best aantrekkelijk geprijsd(in vergelijking met andere laarzen). Vind het alleen zo verschrikkelijk moeilijk. Want de petrie glasgow zou dan ook maat werk moeten zijn, En dan komt die ook in de 300 euro. En dan is de afweging of ik niet nog iets meer moet betalen voor een op maat gemaakt helemaal leren rijlaarzen.

flooooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-11 22:24

wat denk je van equi theme leren laarzen? rits en veter.
ze kosten ongeveer 180 euro.
ik heb ze zelf ook en ze zijn erg fijn.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-11 22:24

XNeLLeKe schreef:
Anoniem schreef:

Dan zou die van mij wel wat voor jou kunnen zijn denk je niet? :))

In de post hier boven heb ik geschreven wat mijn afweging zou zijn als ik die zou doen.

muts_marijke

Re: Welke rijlaarzen gaan mij wel passen? *zucht*

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-11 22:26

kan ik me heel goed voorstellen. het is ook een boel geld. Maar voor dat geld wil ik het dan ook helemaal naar wens hebben. Anders krijg ik achteraf spijt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-11 22:26

maai_ke schreef:
wat denk je van equi theme leren laarzen? rits en veter.
ze kosten ongeveer 180 euro.
ik heb ze zelf ook en ze zijn erg fijn.

Ik heb even de maat tabel bekeken. En ook dat word het niet, ook te hoog..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-11 22:32

muts_marijke schreef:
kan ik me heel goed voorstellen. het is ook een boel geld. Maar voor dat geld wil ik het dan ook helemaal naar wens hebben. Anders krijg ik achteraf spijt.

Idd daarom ben ik ook alle optie's aan het bekijken.

Ilse

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-11 12:52

En de Derby Softjumpers?
Die heb ik geregeld al voorbij zien komen op Marktplaats in korte lengtematen (juist helaas voor mij, ik heb lengte 49/50 :+ )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-11 13:21

Ilse schreef:
En de Derby Softjumpers?
Die heb ik geregeld al voorbij zien komen op Marktplaats in korte lengtematen (juist helaas voor mij, ik heb lengte 49/50 :+ )

Is ook geen optie, Derby's zijn voor mijn voeten te smal. Anders had ik het wel geweten.. maarja..

Spruit

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-11 13:24

Ik heb Königs Favorit Benelux, op maat gemaakt, geweldige laarzen! Waren net onder de 400 incl op maat maken geloof ik. Ben er erg blij mee. Nadeel is wel dat het kalfsleer is dus ook wel iets sneller slijt dan rundleer, maar het is wel erg mooi.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-11 13:28

LETS schreef:
Ik heb Königs Favorit Benelux, op maat gemaakt, geweldige laarzen! Waren net onder de 400 incl op maat maken geloof ik. Ben er erg blij mee. Nadeel is wel dat het kalfsleer is dus ook wel iets sneller slijt dan rundleer, maar het is wel erg mooi.

könings? ik dacht dat die begonnen op 550 ong. Daar zal ik ook nog even naar kijken :)

grauwman

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-11 13:32

Heb je cavallo al geprobeert? Deze heeft nl ook een model met veter voor en rits achter.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-11 13:38

grauwman schreef:
Heb je cavallo al geprobeert? Deze heeft nl ook een model met veter voor en rits achter.

Ja alleen ook te hoog in de standaart maten..

Maar ik denk toch dat het maat werk gaat worden. Aangezien ik ong. alle merken heb gehad die binnen mijn buget liggen. En niets past. Weet iemand wat het kost om De niro's op maat te laten maken?

Liekekeira

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-11 14:36

Ik heb kieffer, die hebben verschillende breedtes :D en de starts zijn zeker niet duur, rond de 50

Kaula

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-11 18:04

Ik weet niet of deze al genoemd zijn, maar weet van rectiligne dat deze ook verschillende hoogte en breedte maten zijn. De duurdere versies zijn geloof ik wel van goede kwaliteit.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-11 18:45

Kaula schreef:
Ik weet niet of deze al genoemd zijn, maar weet van rectiligne dat deze ook verschillende hoogte en breedte maten zijn. De duurdere versies zijn geloof ik wel van goede kwaliteit.

Daar heb ik nog niet naar gekeken, omdat de ervaringen die ik heb gelezen niet echt positief waren. Maar ik zal eens kijken!

Spruit

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-11 18:58

Anoniem schreef:
LETS schreef:

könings? ik dacht dat die begonnen op 550 ong. Daar zal ik ook nog even naar kijken :)

Ja de normale wel, maar de benelux versie heeft een naad aan de voorkant en is daardoor goedkoper. Maar wat mij betreft net zo mooi, krijg er vaak complimenten over :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-11 18:59

LETS schreef:
Anoniem schreef:

Ja de normale wel, maar de benelux versie heeft een naad aan de voorkant en is daardoor goedkoper. Maar wat mij betreft net zo mooi, krijg er vaak complimenten over :)

Heb jij misschien een foto van jou rijlaarzen? Op internet kan ik niet echt goede foto's vinden er van..