Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Ammaretto1 schreef:Het is dat ik 2 eigen paarden heb dus zie haast nooit iemand anders in rijkleding. Als je het mij vraagt vind ik het best wel belangrijk dat je er een beetje netjes bij loopt, Ik heb dan ook vaste setten die helemaal bij elkaar horen en passen. (In totaal 27 setten inclusief in ruiterkleding.)
Ben heel erg verslaafd aan Setjes en die dingen.

Citaat:Waarom is het belangrijk dat je er netjes bijloopt op stal? Zodat je paard zich niet voor je schaamt?
Colway schreef:Citaat:Waarom is het belangrijk dat je er netjes bijloopt op stal? Zodat je paard zich niet voor je schaamt?
ze zegt niet dat het zo is, maar dat zij het belangrijk VIND
Ik zou me niet happy voelen in een t-shirt of slobbertrui...Ik heb dat niet eens in huis
Wat draag je dan? Truien? Vesten? Niets
? 

Colway schreef:ja bedoel ik, maar genoeg vrouwen die ik er in zie hoor
Alles wat flubbert irriteert me met dragen
Dit soort truien heb ik ook (oa ook van Abercrombie voor op stal) en dat vind ik dan weer heerlijk zitten
Maar dat allen voor op stal, niet in het dagelijks leven zeg maar
. Gooya schreef:Ammaretto1 schreef:(In totaal 27 setten inclusief in ruiterkleding.)
Wow, dit is echt veel. Dat moet er financieel toch ook verschrikkelijk inhakken? Of weet je een winkel waar je voor redelijke bedragen kan shoppen.
en soms kopen we ook zo'n rijbroek van maar 29,99 voor gewoon het uitmesten enzo.