Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Zo lang je echter niet beter weet, kun je er prima op vooruit. Voor mijn dochter komen er pas leren laarzen, als ik zeker weet dat haar voeten niet meer groeien.
daantjuh96 schreef:Rubberen laarzen vind ik zelf heel fijn zitten, ik heb er nooit problemen mee gehad ofzo
Marie111 schreef:Hebben jullie ook tips m.b.t. zwakke enkels?
Dochter rijdt nu met simpele zwarte jodhpurs van Mondoni met chaps Jodhpur rubber
(art.no.: 30291) Maar ze heeft nogal zwakke enkels en gisteren klaagde ze ook over pijn in haar knieën na het rijden van 2 proefjes.
Helaas heeft ze nog net te korte onderbenen voor de Mondoni-field rijlaarzen voor volwassenen van Mondoni en ze is uit de kindermaten gegroeid (gaan maar tot 38 en ze heeft 39). En andere leren rijlaarzen zijn me gewoonweg nog te duur. Rubberen gevoerde rijlaarzen heeft ze ook wel, maar die vindt ze nu veeel te warm en te zweterig.
Zou het beter voor haar enkels zijn als ze bijvoorbeeld deze jodphurs ging dragen? Zoals bijvoorbeeld deze?Mondoni Jersey
http://divoza.com/isroot/DivozaStore/li ... g32233.jpg
Alvast bedankt voor de info