Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

annelh schreef:Opzich valt het wel een beetje mee,
Maar juist als je in de verlichte zit gaat kreeg je mega veel pijn omdat je dan verkrampt!
En ik geloof niet (meer) in die dingen, want als je valt dan verkramp je namelijk met die dingen en je valt juist het beste als je ontspand.
MelanieB schreef:annelh schreef:Opzich valt het wel een beetje mee,
Maar juist als je in de verlichte zit gaat kreeg je mega veel pijn omdat je dan verkrampt!
En ik geloof niet (meer) in die dingen, want als je valt dan verkramp je namelijk met die dingen en je valt juist het beste als je ontspand.
Wat ben jij aan't doen met verlichte zit? Proberen te poepen dan als je je zo verkrampt?
Ontspannen zitten, en een BP gaat echt nioet jou helpen te ontspannen of verkrampen. Dat doe je zelf. Dus dit is echt klinklare onzin.
Denk dat veel SGW ruiters je kunnen helpen, daar het bij SGW ook verplicht is.
Ik rijd met How's Racesafe en is heerlijk ding, gebruik m in overvloed en heeft me zeker een gebroken rug en gebroken ribben bespaart.
_Arwen_ schreef:Gisteren heb ik bij De Paardendrogist een BP aangehad die me redelijk zat... dat was deze:
Maar ja, die kost 200 euro en zelfs het lengtemodel was nog te kort! Ik snap het echt niet hoor, die bodyprotectors zijn allemaal zo gigantisch breed en kort! Er lopen toch niet alleen maar propjes rond?
Kent iemand een model dat vergelijkbaar is hiermee?
annelh schreef:Haha nee hoor...
Alleen doordat je een stijf ding om je heen hebt die je een beetje in een houding dwingt is het moeilijk te ontspannen,
zonder Bp ontspan ik namelijk heel goed.
En de verhalen er over is echt niet dat je minder erge verwondigen of pijn hebt,
naja met SGW zal dat wel wat anders zijn.

Ik wordt ook helemaal gespannen als ik een bodyprotector aan heb. En dat werkt niet met mijn jonge paard aangezien die zelf al heel erg onzeker is. Dat door mij wordt versterkt als ik een bodyprotector draag. Klijntjuh schreef:Ik wist nieteens het bestaan van die dingen.. is het nodig?
Het lijkt me inderdaad niet lekker rijden..