Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Kentaro schreef:Wat een raar mens zeg!! (en dan snap ik ook dat er mensen zijn die spullen alleen willen versturen en geen mensen bij ze aan de deur willen hebben....)
Ik snap heel goed dat je daar mee zit! Ik vind absoluut NIET dat ze recht heeft om hem terug te brengen en haar geld terug te krijgen, maar ik ben bang (mezelf kennende) dat ik het maar zou doen om er vanaf te zijn (er WEL vanuitgaande dat het zadel inderdaad in precies dezelfde staat is!!!) en ik niet lekker thuis zou zitten met het idee dat ze zomaar voor de deur zou kunnen staan.....
( maar ik ben zelf oud en wijs genoeg hoor haha)..
. realmagic schreef:ik zou idd ook het zadel niet terugnemen heb dat eerder een keer wel gedaan.
kreeg het zadel 1.5 dag later terug,met een kapotte boom. en ik zat met de ellende,je kan niet zomaar aannemen dat mensen normaal met goederen omgaan (helaas!!)
ik snap jou heel goed hoor TS en gewoon zo doen als dat de koopster al van te voren wist.
Sence schreef:realmagic: met een kapotte boom? wat hebben die mensen allemaal gedaan met dat zadel, begin je je dan toch echt af te vragen.
anneliesdj schreef:Als je het toch meerdere keren duidelijk hebt gezegd hoef je er toch niet over te twijfelen lijkt mij.
Dan ben je toch duidelijk genoeg geweest en zij ging akkoord.
Wat je evt. nog kunt doen als zij voor de deur staat; eerst weigeren en als ze aandringt doe je alsof je haar heel erg matst en betaal het bedrag terug minus 50,- , als ze dat ook niet wil moet ze gewoon niet zeuren want afspraak is afspraak.
Ik ben benieuwd wat haar reactie is op je mail.
Als ik de reactie's hier zo lees geef ik ook maar geen zadel meer mee om te passen
Rijerijerije schreef:Maar hoe kun je nagaan of een mondeling afspraak wel is gemaakt als je niets hebt opgeschreven?
Als de één welles zegt en de ander nietes, waar sta je dan? En hoe weet je of die afspraak voor beide partijen wel hetzelfde inhield? Mensen kunnen dingen nu eenmaal gauw anders opvatten dan de bedoeling was. Dan is een handtekening onder een papiertje toch wel fijn.