Horze rijbroeken

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

anita

Re: Horze rijbroeken

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-11 22:02

Ik heb de spijker zwarte maat 40 te koop. Nieuw ! Ik had de blauwe besteld maar kreeg deze winkel deed moeilijk met terugsturen.
60 euro !

Snoevie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-11 22:13

die jeans broek is leuk,ik denk dat ik die misschien ga bestellen. is het ook een beetje fijne stretch?

anita

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-11 22:20

ja absoluut hij zit als gegoten

BertBaley

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-11 22:55

Afbeelding

Weet iemand hoe deze valt?
Anders bestel ik hem gelijk even :D

Snoevie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-11 23:04

oh die heeft een fijne brede band zeg!

BertBaley

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-11 23:06

Ja het lijkt me een lekker broekje..
Heb normaal die van kingsland a la 200.- :Z :Z maar daar ben ik nu al 3x uitgescheurd :oo

Dus voor 70,- wil ik hem wel proberen!

Snoevie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-11 23:08

wow 200 euro en dan al zo snel kapot..........ik zit er ook over te denken om een broek van horze te proberen. ik vind het alleen altijd eng,want als t niet past.........

BertBaley

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-11 23:10

Je mag het terug sturen :j
Alleen dan moet je verzending betalen, maar die 6,75 kan je wel missen denk :))

Ik bestel hem zo denk :j

(wordt wel aardig gebruikt hoor die kingsland, maar het is zo zonde want hij zit heerlijk!)

_Evanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-11 23:16

Ik vind ze ook echt heerlijk zitten en blijven ook lang goed. De maten vallen inderdaad ook erg goed. Zeker een aanrader!

Pentax schreef:
Vind de mijne niet zo eigenlijk, vervaagt snel in de was (heel snel!) en zit niet zo super.

Heb je de broek dan misschien in de droger gedaan? Heb dat ook een paar keer met die van mij gedaan, maar toen werd hij inderdaad wat doffig. Ik wist niet dat eigenlijk niet in de droger kan(aangezien mijn moeder hem ook altijd in de droger deed, waar hij overigens ook doffig van werd. Heb ook een tijdje gedacht dat het gewoon niet zo'n goede broek was). Later zag ik dat er op het kaartje inderdaad staat dat ze niet in de droger kunnen! Weet nu ook waarom.

Heb inmiddels al meerdere broeken van Horze (gehad) en ga er binnenkort weer twee halen(dan kan ik ze tenminste ook nog in het echt zien voordat ik ze koop). Hoewel ik vaak de neiging heb om ze maar gewoon te bestellen, want ze bevallen tot nu toe iedere keer heel goed!

DeadxStar

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-11 23:51

Snoevie schreef:
die jeans broek is leuk,ik denk dat ik die misschien ga bestellen. is het ook een beetje fijne stretch?

Ja het is lekker stretch :j

Als deze heerlijk blijft zitten (wat ik wel denk, ook aangezien de reacties hier), ga ik zeker de zwarte ook bestellen :j
En evt nog andere van horze :P

Vind de prijzen ook te doen :j Ook niet geheel onbelangrijk :P

irise456

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-11 13:46

DeadxStar schreef:
Snoevie schreef:

Ja het is lekker stretch :j

Als deze heerlijk blijft zitten (wat ik wel denk, ook aangezien de reacties hier), ga ik zeker de zwarte ook bestellen :j
En evt nog andere van horze :P

Vind de prijzen ook te doen :j Ook niet geheel onbelangrijk :P

Hoe valt die rijbroek klein of groot?
Ik zit namelijk net tussen de 36/38 maar ik vind zo mooie broek dat ik hem ook wil bestellen maar weet niet welke maat :')

BertBaley

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-11 16:32

Ik ook niet :')

RuiterL

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-11 17:28

@DeadxStar Die broek heb ik inderdaad ook gezien op internet, vind hem zoooo gaaf! Staat echt nog wel op mijn verlanglijstje

On topic: Ik heb zelf een ''Grandprix'' met imitattie leer, vaak heb ik in rijbroeken een grotere maat dan me spijkerbroeken. Deze dus ook maat groter besteld, maar toch iets te groot. Denk dat je er wel vanuit mag gaan dat je, je algemene broek maat aanhoudt

anita

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-11 19:06

Gewoon je eigen maat bestellen dan is ie goed.

DeadxStar

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-11 22:52

irise456 schreef:
Hoe valt die rijbroek klein of groot?
Ik zit namelijk net tussen de 36/38 maar ik vind zo mooie broek dat ik hem ook wil bestellen maar weet niet welke maat :')

Hij valt normaal :j
Ik wil m anders wel voor je opmeten, ik heb de 36!
Ik twijfelde ook tussen 36 en 38 :P

BertBaley

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-11 22:53

Welke maat broek heb jij?
28 of 29 bijv?

DeadxStar

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-11 23:07

Poeh ik heb geen idee hihi, volgens mij staan in mijn spijkerbroeken alleen '36' '38' enzo :P
Dus hoe dat zit met 28, 29 enzo weet ik niet haha.

Ik heb 9 van de 10 keer gewoon 36 met spijkerbroeken, met rijbroeken vaak ook. Als ze wat kleiner vallen heb ik een 38 (van Nedhorse heb ik toevallig een 38. En van 1 spijkerbroek ook. Derest allemaal 36!)

BertBaley

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-11 23:10

Ik heb net een 36 besteld, ik zie het wel anders doe ik hem gewoon ruilen :))

DeadxStar

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-11 23:12

Haha ja dat had ik ook! Dacht als ik hem niet pas helaas, maar dan ruil ik m wel voor een 38 :P

Marlissa92

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-11 22:24

BertBaley schreef:
Afbeelding

Weet iemand hoe deze valt?
Anders bestel ik hem gelijk even :D

Ik heb deze ook. Ik heb wel hele lange benen en dit is geen lengtemaat dus voor mij die die niet echt lang, maar zit wel heel fijn! Hij is wel wat lager (heupmodel) waardoor die bij mij zonder riem afzakt, dus wellicht had ik een maatje kleiner moeten bestellen ;) Maar hij zit verder wel fijn heel fijn! Ik heb met broeken meestal 28-29 (af en toe 30) en had maat 40 besteld (mede voor de lengte) en die zakt bij mij dus wel snel af zonder riem ;)

Snoevie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-11 22:27

Ik vind dat jeans helemaal leuk,maar ik vind een hoge band fijner,welke zouden jullie nemen?

BertBaley

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-11 22:33

Ik heb hem de straks binnen gekregen. Ik heb ook de zelfde maat als jou kwa broek, maar had een 36 genomen :') Nou hij past opzich wel maar hij is idd niet zo lang :oo Hij komt denk 5 cm boven me enkels, maarja goed zitten toch me laarzen overheen of jodphurs.

Ik had hem wel wat mooier verwacht :o vind hem nou niet geweldig :o maar ik heb normaal ook kingsland, beetje verwend daarmee.

Marlissa92

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-11 22:38

BertBaley schreef:
Ik heb hem de straks binnen gekregen. Ik heb ook de zelfde maat als jou kwa broek, maar had een 36 genomen :') Nou hij past opzich wel maar hij is idd niet zo lang :oo Hij komt denk 5 cm boven me enkels, maarja goed zitten toch me laarzen overheen of jodphurs.

Ik had hem wel wat mooier verwacht :o vind hem nou niet geweldig :o maar ik heb normaal ook kingsland, beetje verwend daarmee.

Nee ik vond hem ook kort := maar goed hij is ook maar 1/3e van de prijs van een kingsland he ;) Maar ik krijg wel reacties dat mensen het een leuke broek vinden :+ Dus voor gek loop je er niet mee :Y)

BertBaley

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-11 22:40

Hahaha ja me moeder vond hem ook wel leuk!

A joh leuk broekie voor der bij ;)

DeadxStar

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-11 23:03

BertBaley schreef:

Welke heb je nu genomen dan? Die hierboven? (die winerieke ook heeft) Of diegene die je ook met zitvlak kan nemen? (Of kan dat bij deze ook _O- )

Want ik vind die ik heb echt wel lang vallen hoor haha.
Heb zelf niet bepaald lange benen, maar al mn andere rijbroeken zijn qua lengte allemaal goed. Alleen deze is te lang haha.

@ winerieke: Heb je toevallig beide jeansbroeken of niet? Ben namelijk benieuwd of die jij hebt, ongeveer hetzelfde valt qua maat, en qua hoogte van de band :) Vind die ook erg mooi! Wat kost die eigenlijk?