Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
maar daar ben ik nu al 3x uitgescheurd 

Pentax schreef:Vind de mijne niet zo eigenlijk, vervaagt snel in de was (heel snel!) en zit niet zo super.
Snoevie schreef:die jeans broek is leuk,ik denk dat ik die misschien ga bestellen. is het ook een beetje fijne stretch?

Ook niet geheel onbelangrijk
DeadxStar schreef:Snoevie schreef:die jeans broek is leuk,ik denk dat ik die misschien ga bestellen. is het ook een beetje fijne stretch?
Ja het is lekker stretch
Als deze heerlijk blijft zitten (wat ik wel denk, ook aangezien de reacties hier), ga ik zeker de zwarte ook bestellen
En evt nog andere van horze
Vind de prijzen ook te doenOok niet geheel onbelangrijk

BertBaley schreef:
Weet iemand hoe deze valt?
Anders bestel ik hem gelijk even
Maar hij zit verder wel fijn heel fijn! Ik heb met broeken meestal 28-29 (af en toe 30) en had maat 40 besteld (mede voor de lengte) en die zakt bij mij dus wel snel af zonder riem
Nou hij past opzich wel maar hij is idd niet zo lang
Hij komt denk 5 cm boven me enkels, maarja goed zitten toch me laarzen overheen of jodphurs.
vind hem nou niet geweldig
maar ik heb normaal ook kingsland, beetje verwend daarmee. BertBaley schreef:Ik heb hem de straks binnen gekregen. Ik heb ook de zelfde maat als jou kwa broek, maar had een 36 genomenNou hij past opzich wel maar hij is idd niet zo lang
Hij komt denk 5 cm boven me enkels, maarja goed zitten toch me laarzen overheen of jodphurs.
Ik had hem wel wat mooier verwachtvind hem nou niet geweldig
maar ik heb normaal ook kingsland, beetje verwend daarmee.
maar goed hij is ook maar 1/3e van de prijs van een kingsland he
Maar ik krijg wel reacties dat mensen het een leuke broek vinden
Dus voor gek loop je er niet mee
BertBaley schreef:Ik heb hem de straks binnen gekregen. Ik heb ook de zelfde maat als jou kwa broek, maar had een 36 genomenNou hij past opzich wel maar hij is idd niet zo lang
Ik had hem wel wat mooier verwachtvind hem nou niet geweldig
maar ik heb normaal ook kingsland, beetje verwend daarmee.
)
Vind die ook erg mooi! Wat kost die eigenlijk?