Charles Owen cap

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Ingeltje

Re: Charles Owen cap

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-11 19:47

ik heb de hampton, Navy :) superfijne cap! gebruik 'm voor zowel dressuur als springwedstrijden! Hier past de knot dus ook prima onder

Ashley5760

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-11 20:26

@kanelly mooie laarzen! enne mag ik vragen waar je die cap vandaan hebt (hoe heb jij hem besteld en prijs?) ik vind dat model normaal heel lelijk, maar zo vind ik hem heel gaaf :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-11 22:00

@ Colette, bij Horseridersclassics (www.horseridersclassics.nl) in Ruinen. (omdat mijn ouders daar vlakbij wonen ben ik langsgeweest, maar je kan ook via i-net bestellen, of gewoon even met ze bellen :j)
Ik heb echt een top service gehad, ook toen de levertijd wat vertraagd was kreeg ik meteen een belletje, bij de levering van de cap nog een heel mooi en attent bedank kaartje en nogmaals excuses.
Prijs was 270 dacht ik? (staat wel op de site, Ayr8 leder.). Iig goedkoper dan de GPA (ik pas dus alleen GPA en CO, zoals nu blijkt :+) en ja, ik ben altijd wel van de dingen die nog niet iedereen heeft, dus de keus was al snel gemaakt, geen GPA meer maar een CO nu :+ :D
Model is idd wel iets anders dan de 'doorsnee' caps, maar hij zit echt als gegoten en alle bandjes super zacht enzo :j (en ik zie m'n eigen hoofd toch niet als ik op 't paard zit :D)

Thanx Rhodos! dit zal ook wel mooi matchen met een paar donkerbruine croco's hè :D

Bentleyyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-11 22:06

Ik heb de John Whitaker, zit op zich wel lekker. Maar bij warm weer raadt ik toch eerder een luchtdoorlatende cap aan want bij deze ga je echt heel erg zweten.

Revanches

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-11 22:45

Moderatoropmerking:
Dames prima als jullie ervaringen zoeken over Charles Owen caps. Maar houdt het dan ook alleen bij ervaringen delen en maak er geen verzameltopic van met foto's van bijzaken etc. Evenals oneliners en offtopic berichten zijn hier niet de bedoeling! Ik heb deze ook verwijderd! Graag hierop letten!

_Anneruth

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-11 11:38

Kanelly schreef:
Thanx Rhodos! dit zal ook wel mooi matchen met een paar donkerbruine croco's hè :D
Jaaaaa!!! goed idee!!! :Y). Wanneer kom je langs? ;) (en nu maar hopen dat je het leest voordat revanches het bericht weghaalt... :=)