Of laat ik het zo zeggen: wat doen jullie dan? Rijden jullie? Of zet je ze op de wei/paddock/binnen of buitenbak?
Want ik heb geen binnenbak, de wei ligt constant onder water, om nog maar over de paddock te zwijgen..
dus ik heb ze af en toe eens op de wei gelaten, maar als het zo koud is als afgelopen winter, durf ik niet met mijn paard te gaan wandelen op straat hoor. Om dan gekke stoten uit te halen midden op de baan, brrr ik mag er niet aan denken!
Ik vind het ook supererg dat ze niet buiten kon, maar daarom ga ik haar ergens anders zetten, waar wel een binnenbak is!
En dan heb ik nog een vraagje
Moet je echt alles zo traag weer opbouwen? (ik heb er een dikke 3 maand niet opgereden)
Want ik ben vorige week gaan rijden, ik heb ze goed losgestapt en alles wat je maar wil, maar dan heb ik ze gewoon losgegaloppeerd.. kan dat zoveel kwaad dan?
Ik rijd niet elke dag dus ze heeft dan wel 2 of 3 dagen rust en ze mankt toch niet.. dus vroeg ik het mij af?
. Op een andere stal gaan de paarden alleen aan een touwtje naar buiten om even te grazen, nadat ze flink gereden of gelongeerd zijn, maar mogen dus nooit los
.