Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Dekens die écht vies zijn was ik 2 keer.
Ideaal zo'n wasmachine op stal.
. 
FlorisSam schreef:Ik gebruik de hogedrukspuit,werkt super!
Mijn paard en pony hebben beiden dit jaar 3 dekens omgehad,
dus 6 dekens laten wassen is hier 75 euro (12,50 per deken)
dekenwasser schreef:FlorisSam schreef:Ik gebruik de hogedrukspuit,werkt super!
Mijn paard en pony hebben beiden dit jaar 3 dekens omgehad,
dus 6 dekens laten wassen is hier 75 euro (12,50 per deken)
Wanneer je met de gehele manege de dekens inlevert doe ik het voor €10 per deken. Fleece- en vliegendekens €8. En we kunnen alles reparaties! Dat scheelt ook weer een deken kopen![]()
Scheelt dat?
Groetjes,
Pim
http://www.dekenwasserij.com

irisdepony schreef:let op met het gebruik van "waterdicht-spul"
je maakt hiermee ook de binnenkant van je deken waterdicht, dus dan kan het zweet van je paard niet meer goed worden afgevoerd. En dan lijkt het straks alsof je deken niet meer waterdicht is .....
Ze moeten daar tegenwoordig de oude machines meenemen als ze een nieuwe leveren, dus ik had eens gevraagd of ze geen machine aan mij wilden verkopen. Een week later kreeg ik een telefoontje, ze moesten een machine gaan vervangen van een paar jaar oud, deed het nog prima alleen kookwas kan ie niet meer. Als ik hem zelf kon ophalen mocht ik hem gratis hebben. Dus zodoende! Zweetdekens en dunne dekens passen er prima in, alsook halsters, singels, dekjes, ... Met de winterdekens ga ik naar een wassalon, dat is vlakbij de ruitersportzaak en ze hebben 2 machines die enkel voor paardenwas worden gebruikt. Dat kost me daar een 7 euro per deken dus valt best mee! Reminds me dat ik er deze week eens langsga...