Wat kopen jullie wel of juist niet via internet.

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Dressuurgek

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-11 14:39

xxNiien schreef:
Wel, dan kun je uitzoeken wat het goedkoopst is :D

en daar heb ik dan weer iets handigs voor gemaakt :D , check http://www.piger.nl :)

akoene

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-11 14:41

[/quote]
en daar heb ik dan weer iets handigs voor gemaakt :D , check http://www.piger.nl :)[/quote]

Super handig zeg! ik sla je site op bij mijn favorieten!

Maureen_M

Re: Wat kopen jullie wel of juist niet via internet.

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-11 15:11

Eigenlijk koop ik ALLES via internet :)

maar ik vertrouw buiten bokt eigenlijk niet veel... Ik weet niet waarom.. Ik kocht zelf uit volle vertrouwen hier een zadel op bokt (van bokker Focussed :))

Ik heb alleen een beetje moeite met kleren op internet te kopen, want ik ben heel erg klein.. 1.50, maar ben 14 jaar.. Dus als ik een leuke jeans zie, dan zijn ze vaak veel te lang :n Dat is heel rottig..

en tja.. om met van die fleurige kinderbroekjes rond te lopen in maatje 152 die me o zo perfect zitten vind ik minder, aangezien ze wat euhm.. kinderachtig zijn :+

LienC

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-11 17:43

Zelf koop ik bijna niets via internet.
Ik vind het fijn om sowieso rijbroeken/laarzen ed. te passen.

Mimichelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-11 22:35

Ik koop van alles op internet, voornamelijk via Marktplaats :D Paardenspullen, maar ook dingen voor in m'n huisje. Alleen dingen die je moet passen (zoals kleding, schoeisel, zadels etc) koop ik niet online, tenzij ik zeker weet dat het retour kan. Als ik van een particulier koop (marktplaats of bokt etc) koop ik nooit te dure spullen. Je moet (bijna) altijd vooraf betalen en dan is het maar hopen dat diegene zo eerlijk is, om het nog op te sturen.

Als je iets bij een echte webwinkel koopt loop je dat risico natuurlijk minder. Maar blijf altijd alert..

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-11 15:19

Ik koop dekjes, singels, dekens, halsters, pessoa, beenbeschermers via internet. Met kleding en schoeisel ben ik voorzichtiger omdat ik niet altijd weet hoe het valt.

@ M_hartje_M: ik weet niet of je iemand kent die een beetje kan naaien? Broeken zijn redelijk snel ingekort op de naaimachine :)

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-11 19:20

Ik koop helemaal niks via internet. Er komen verzorgkosten bij, en dan kan ik net zo goed naar de winkel rijden, waar ik het product dan ook nog eens een keer in de hand heb voordat ik het koop.
Daarbij gebeurt het bezorgen altijd op doordeweekse dagen (als je naar je werk moet). Dat is dus niet zo handig.

Sjors

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-11 19:24

Wel: dingen waar ik zeker van weet dat ik of mijn paard ze pas (halster-dekje-rijbroek)
Niet: Voer en wormekuren.