secretariaat laat niets van zich horen, wat te doen?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-11 20:03

Jammer dat mensen die een wedstrijdsecretartiaat draaien de boel niet even overdragen als ze door vakantie, of wat voor omstandigheden dan ook, tijdelijk minder bereikbaar zijn. Een eigen hotmailadres van een wedstrijdsecretariaat ipv een prive-mailadres is al een verbetering, maar ook dat gaat nog heel vaak niet op.

Hopelijk heb je even goed een genoeglijk juryochtendje morgenochten, en ik zal even aan je denken als ik me nog even omdraai. :D

ponyparadijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-11 20:05

Ook ik mail de jury's op dinsdag voor de wedstrijd de voorlopige startlijst. Vrijdagavond volgt dan nog een keer de defintieve startlijst.

En ook wat betreft een verhuizing kan ik me niet voorstellen dat je niet je mail checkt. Zeker in de week voor de wedstrijd, ik krijg dan namelijk nog dagelijks mailtjes van ruiters/amazones.

Vervelend dat je er nu zelf zo achteraan moest. Gelukkig is het wel op gelost.

En wat betreft het niet gaan kan je dat als jury voor jezelf ook niet maken. Het secretariaat heeft jou gemailt. Dat dat niet duidelijk was maakt voor de ruiters niet uit. Die staan er en het secretariaat zit er. En de enige die niet aanwezig is is de jury dus die is schuldig!

kleinvosje

Re: secretariaat laat niets van zich horen, wat te doen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-11 20:43

Ik heb dezelfde gedachte hoor, ponyparadijs. Ik vind het echt vervelend voor die combinaties, ook al is het niet mijn fout geweest. Daarom ga ik toch gewoon jureren, zal mijn vrolijke gezicht opzetten als ik daar ben, zodat de ruiters denken dat ik een goed humeur heb!

ponyparadijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-11 20:44

Gelijk heb je kleinvosje! Veel succes dan maar!

kleinvosje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-11 20:44

Haha, dankje!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-11 20:45

Ponyparadijs, dat vind ik dus ook een beetje verontrustend dat die mail niet goed behandeld wordt, in de laatste dagen voor de wedstrijd komt er altijd nog van alles binnen aan afzeggers en ruiters die reserve staan. Echt zonde dat het zo loopt, maar voor de ruiters is het fijn dat ze morgen niet voor een lege C staan.

ponyparadijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-11 20:48

Lovely is ook verontrustend. Maar wat kunnen wij er aan doen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-11 20:56

Niet meer daar starten, lidmaatschap opzeggen en niet meer gaan jureren :).

ponyparadijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-11 20:59

Ik zou er wel een melding van maken naar het KNHS.
Weet verder niet welke vereniging dat is natuurlijk. En vindt zo'n stap als jij nu zegt wel heel groot Lovely.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-11 21:00

Nou, als ze nog wat langer dit beleid hanteren gaat het wel vanzelf hoor :).

ponyparadijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-11 21:02

Dat denk ik niet. De deelnemers hebben hier natuurlijk geen notie van he!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-11 21:03

Jawel hoor, want die krijgen ook geen antwoord op de mail en krijgen morgen misschien te maken met gaten in het programma die ze zelf mogen opvullen. Tenminste, als klopt wat kleinvosje zegt zal er ook erg weinig communicatie met de deelnemers zijn geweest en ik weet uit ervaring dat ze dan liever elders gaan rijden.

kleinvosje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-11 21:13

Ik ga de naam van de vereniging niet noemen, want wellicht was dit een eenmalige kink in de kabel. Wil ze niet direct een slechte naam bezorgen dan.
@Lovely, ik ga ervan uit dat ze me de waarheid heeft verteld, maar dan vind ik de stappen die jij noemt ook wel erg groot hoor!

Attitude

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-11 22:07

Het is ook onbeschoft van het secretariaat, hoe druk het ook is.
Zo eentje zou bij mij op de zwarte lijst komen iig.

Ik vind dat jij er iig genoeg aan gedaan hebt!

Mij is zoiets ook weleens overkomen, geen reactie, pas eindelijk vrijdagavond erg laat ( voor de wedstrijd van zaterdag) en vervolgens stonden we daar met drie juryleden, terwijl er twee ringen waren :+

kleinvosje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-11 22:13

En dat is nu juist wat ik wilde voorkomen attitude, dat een van ons twee morgen voor niets zou zijn gekomen, of dat er helemaal niemand was...

Mizoan

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-11 11:41

Ik heb jaren geleden hetzelfde aan de hand gehad....
Tot op de dag van de wedstrijd wist ik geen tijd ondanks herhaaldelijk mailen, bellen of sms&
Heb een zeer onaangenaam gesprek uiteindelijk gekregen met de organisatie....
Er was wel een startlijst naar mij gestuurd, alleen een verkeerd emailadres door hen gebruikt.
Ik ben voor leugenaar en alles uitgemaakt.
Met tegenzin voor de ruiters erheen gegaan en daar nog een hoop stampij gehad :D

Ik kan ook nooit als deze organisatie mij vraagt te jureren ;)

Ik vind het de plicht van de organisatie om de juryleden tijdig in te lichten over de aanvangtijd :+
Minstens een week voor de wedstrijd weten hun de indeling nl al van de rubrieken.
Kleine moeite, groot plezsier :D
Juryleden zijn ook mensen met een priveleven ;)

TS ik hoop dat je een fijne wedstrijd hebt gehad, mooie resultaten hebt en het misverstand uitgepraat is

kleinvosje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-11 13:31

Nou, ik ben weer terug hoor, en er is met geen woord over het gebeurde gesproken. Mede ook doordat er ineens iemand anders op het secretariaat zat. Ik heb gedaan waarvoor ik gekomen was, heb leuke punten kunnen uitdelen, en dat was dat. Ga er ook niet snel meer naartoe zeg maar...

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-11 13:35

Ik vind het ontzettend netjes van je
Ik ben geen jury, maar als ik het wel was had ik waarschijnlijk niet zoveel moeite gedaan als jij gedaan hebt.

Als ze midden in een verhuizing zitten, horen ze desnoods dit via mail te vermelden en een bereikbaar tel. nr erbij te zetten.
Netjes hoe je ermee bent omgegaan!

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-11 14:21

Ik heb er nog bewondering voor dat je ze zo vaak gemaild hebt. Ze hebben je een paar keer terug gemaild met de complete lijst dus dan hadden ze ook meteen je aanvangstijd erin kunnen zetten? Want dan hadden ze schijnbaar wel internet...

En als ze geen internet hebben door een verhuizing dan hadden ze dat even iemand anders over moeten laten nemen. Wat met de ruiters die nog gemaild hebben (afmeldingen oid) voor de wedstrijd... worden die dan ook niet gelezen?

Gelukkig is mij dit nog niet overkomen. Het 'ergste' wat mij overkomen is dat ik gewoon 2 dagen tevoren een brief kreeg met hoe laat ik moest komen jureren (terwijl ik helemaal nooit benaderd was om te komen jureren....). Heel toevallig kon ik dat weekend wel jureren.
Maar in 99% van de gevallen krijg ik per mail of brief gewoon alles netjes tijdig opgestuurd :)

kleinvosje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-11 14:25

Ik ben het met je eens scum, hoe moeilijk is het om gewoon even mijn vraag te beantwoorden? Of de boel over te dragen aan een ander? Heb beide ideeen ook aangedragen bij haar, maar werden weggepraat met onzinredenen.

mystique

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-11 14:42

kleinvosje,
Wat ik erg goed van jou vindt is dat je bent gaan jureren en dat de ruiters er niets van hebben gemerkt dat het een vervelende situatie met jou was. Je hebt gewoon gepunt en dat vind ik knap. Heb zelf wel eens anders meegemaakt.

kleinvosje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-11 14:43

Dankjewel mystique, en jij gefeliciteerd met je verjaardag~!

kleinvosje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-11 15:21

Nou jongens, de wedstrijd heeft nog een staartje gekregen: ik kreeg net een bekeuring in de bus, dat ik de ochtend van de wedstrijd te hard heb gereden over de trajectcontrole... Heeft natuurlijk niets met de wedstrijd zelf te maken, maar maakt het wel weer lekker zuur..

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-11 15:27

O, dat is echt irritant.

Ik heb ook wel eens zoiets stoms gehad. Vlakbij jureren dus zo goed als alleen de dagvergoeding van 12,50 toen nog ontvangen en dan met je duffe hoofd zondagochtend te hard rijden wat een bekeuring opleverde van 30,-. Dan moet er dus dik geld bij.

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-11 15:50

hihi pannenkoek!