Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

stef schreef:Paarden staan nog in de opfok, voor zover ik weet niet gekeurd, geen idee of dat de bedoeling is. Maar goed, laten we even van het beste uit gaan...
Wat doet een onbeleerde 3 jarige tenopzichte van dezelfde 3 jarige maar dan beleerd (prijstechnisch dus)
stef schreef:Paarden staan nog in de opfok, voor zover ik weet niet gekeurd, geen idee of dat de bedoeling is. Maar goed, laten we even van het beste uit gaan...
Wat doet een onbeleerde 3 jarige tenopzichte van dezelfde 3 jarige maar dan beleerd (prijstechnisch dus)

WowAmigo schreef:Maar als ze dan ook nog netjes aangereden zijn betaal je toch niet ineens 8000? Dat verdubbelen als ze wat kennen lijkt me niet helemaal opgaan of wel?
bonzwa schreef:Nee maar als (ik bekijk dit vanuit de springrichting) ze een fijn parcour onder de man kunnen springen, heel simpel te rijden zijn en een goede sprong maken zou ik zelf zo'n 5000-6000 euro een goed prijs vinden. De abnormaal goede paarden gaan natuurlijk voor veel meer vd hand