Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
. Ik snap dat een cap veiliger is maar als je morgen op je fiets stapt doen de meeste toch ook geen helm op omdat dat veiliger is.. Overal zit een risico aan! Anders kun je geen enkele sport uitvoeren.. tita schreef:Haar droom is Z rijden met een hoedje......nou sorry hoor ik zou niet Z met een hoedje willen starten en vervolgens min punten hebben.
Volgens mij is de droom Z starten ongeacht dat hoedje....waarom is iedereen zo idolaat op het hoedje...heb je dan status...kun je dan op andere neer kijken..... sorry hoor ik had geen hoedje gewoon een cappie.
Kom maar op eruit met hoedje en de S&T
CleovG schreef:Ik vind dit eigenlijk wel een goed idee. En op het inrijterrein een cap dragen en in de proef een hoedje mag niet, je moet starten met het hoofddeksel wat je met losrijden ook op hebt.

Evony schreef:CleovG schreef:Ik vind dit eigenlijk wel een goed idee. En op het inrijterrein een cap dragen en in de proef een hoedje mag niet, je moet starten met het hoofddeksel wat je met losrijden ook op hebt.
echt? waar is dat terug te vinden in het reglement dan? want dat stond bij mij eigenlijk ook op de planning, op het inrij terrein ben je zo afhankelijk van andere dat ik het gewoon fijner vind om dan een cap op te hebben.
edit: laat maar gevonden
Het dragen van een hoofddeksel, zoals deze in de wedstrijdring wordt gedragen, is verplicht.
)
Tooske schreef:Ik heb ook een mooie bruine outfit voor de wedstrijden incl bruine hoed dus zou het wel jammer vinden als het niet meer mocht maar geen drama hoor dan maar een bruine cap aanschaffen!

) veiligheid is voor een ieder op zich. Heb een bomproef paard, wat soms alleen een gevaar voor zichzelf is.. Ik hou me hoedje op.. KarinvdM schreef:Er staat nergens dat je niet met een helm mag losrijden en deze voordat je de ring in gaat omwisselt voor een hoedje. Dat mag best en dat komt in de praktijk ook wel voor.
Die regel geeft aan dat je niet zonder hoofddeksel mag losrijden.
Ik verwacht dat het hoedje ooit in de toekomst wel zal gaan verdwijnen.

Die 6 minuten in de proef is meestal niet de meest risicovolle tijd om eraf te kletteren.