wedstrijdrijden. maar uiteindelijk is ze samen met mij en 3 paarden gaan starten en ik wil niks liever
dan dat mijn eigen moeder me voorleest. op het begin ging het idd altijd met veel foute maar ik liet
haar altijd voorlezen aan het einde van mijn les zodat mijn trainer haar ook kon helpen. ik legde haar
zelf uit waar ze moest gaan staan en dat ze tussen het voorlezen door goed moest kijken waar ik was
en ruim van tevoren de volgende stap voor te lezen. na zn 100000x oefen gaat het super

een tip : laat iemand anders een keer jou voorlezen in de les en laat je moeder of wie jou wilt gaan
voorlezen kijken hoe diegenen dat doet. daar leert ze echt veel van .
succel
) en op een blaadje alle letters van de bak getekend en dan het proevenboekje gepakt en ik ben eerst zelf gaan voorlezen met het sleichpaardje al wandelend over het blaadje. (je kan natuurlijk ook iets anders nemen). daarna nog even wat instructies gegeven dat ze alles het best 2x kon herhalen, en dat ze duidelijk moest spreken, en een beetje uitgelegd wanneer ze alles ongeveer moest zeggen. toen heb ik het sleich paardje gepakt en mijn moeder het boekje gegeven en is ze gaan voorlezen. dat een paar keer gedaan, en toen van te voren nog een paar keer voor het echie en toen op wedstrijd heeft ze me heel netjes voorgelezen
Dat van die bril is dus een slimme tip!
En sowieso altijd je proef leren dat je het wel weet als er iets fout gaat.
), maar inmiddels ben ik wel een beetje trots op hem!