Fotoshoot te paard in een jurk! Hoe doen jullie dat??

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

JamieShanin

Re: Fotoshoot te paard in een jurk! Hoe doen jullie dat??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-11 19:12

haha, hij is zo mooi :o

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-11 19:21

JamieShanin schreef:
Heey bokkers,
mijn excuses als het hier verkeerd staat,
en ik kon niets vinden bij zoeken, tenminste niet wat ik zocht.

Ik vroeg me af hoe jullie dat doen met een foto shoot maar dan in een jurk :P
Ik ben nu een beetje aan het rond kijken naar een jurk. maar ik heb de foto shoot pas in de zomer :P
Ik ben alvast aan het orienteren ;)
( al heb je nog een leuke in de maat 36 stuur maar een pb :+
kijk maar in mijn pf wat leuk kleurt bij Bono ;) gothic mag ook alles mag! (okey behalve rose... :P))

Ik heb al wel eens gelezen dat sommige bokkers onder de jurk een maillot aan trekken
of gewoon een paardrijbroek. Maar hoe zit dat??
en doen jullie jophurts aan of echt laarzen wat komt het mooiste uit?
doen jullie verder nog iets speciaals bv manen in vlechten/staart.

Wat doen jullie met jullie haar en doen jullie nog speciaal make-up of zo iets ? :+
wie heeft er dan tips voor mij? (donker lang gekruld haar en groene ogen.)

wat doen jullie kwa sjabrakjes? hebben jullie daar een speciaal sjabrak voor of niet?

hoe krijgen jullie het er voorelkaar om het zo mooi magisch?

Veel bokkers zie ik ook zonder cap, hmm ik weet niet of dat zo slim is vertel er eens iets over :P
Ik moet namelijk zeker een kwartier naar de plek toe rijden. en anders ziet het er neit uit met krullend haar cap op cap af ahhhhhXD

Ik zie graag reacties verschijnen :D

alvast hartelijk dank!

maar even een quotje zodat ik alle vragen kan beantwoorden :D

wij reden de shows altijd met rokken aan, we droegen gewoon een rijbroek onder de rok, met laarzen etc aan (in principe maakt het niet uit wat voor een schoenen je aan hebt zolang de rok maar lang genoeg is :D) k heb 1 keer met cowboylaarsjes gereden:))
maar dat was omdat mijn rok toen niet zo etxreem lang was :+

onze rokken vielen altijd ver over de staart van het paard heen, dus die kamde we alleen maar goed uit :)
we hadden elastieken aan de binnenkant van de rok, die doe je om je benen heen zodat je rok goed blijft zitten :)

kleur van het dekje etc maakt inprincipe weinig uit, omdat de rok daar over heen zit :D

cap is wel veiliger, maar doet vaak afbraak aan de fotos (de eerste shoot met mijn eigen paard hebik hem ook op gehad en het is echt zonde geweest... maar goed, ik kon hem echt niet af doen :n :') _O-)

make-up zie je weinig van terug op de fots, of je moet het allemaal heel dik en overdreven doen(zo dik en overdreven dat het lelijk is van dicht bij :') _O-) maar dat kun je allemaal zelf weten :))

manen lieten wij bij de shows altijd los, maar bij mijn eigen heb ik het ingevlochten(hij wordt kriegel van zijn eigen manen)

tsjah, mooi en magisch...
ga naar een mooie plek toe waar de achtergrond mooi en rustig is(zonder lelijke huisjes of schuren op de achtergrond)
dan is het vaak al genoeg... de echt magische sfeer moet de fotograaf creeeren met zijn fotos ;)
maar daar is het dan ook een fotograaf voor :+

xSaarSaar

Re: Fotoshoot te paard in een jurk! Hoe doen jullie dat??

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-11 19:25

Ik zou je haar gewoon doen zoals op de foto, en dan evt. met een lintje erin!
Je hebt namelijk echt heel mooi haar! :)

Ik zou gewoon met cap ernaartoe rijden, borstel etc in je tas stoppen.
Als je paardje dan braaf is kan je je cap afdoen en je haar eventjes fatsoeneren.