Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
dropje_90 schreef:ik heb het wel gemerkt hoor, inderdaad vooral op springconcours, wat voor merk je aan hebt....
hoe meer hoe beter is het daar... en ik dacht dat dressuur erg was, nou dat valt nog meer vergeleken met de grotere springconcoursen!
ikzelf geef er niet veel om, maar toen ik met mn kingslandjas aan kwam zetten (omdat ik dat gewoon een super fijne jas vind) werd er opeens anders met me omgegaan, heel vreemd...
MarcoBorsato schreef:Anthea schreef:Hahahahaha. Of ik nu een oud shirt van de H&M aan heb of mijn Pikeur jas van bijna 300 euro, maakt niks uit. Volgens mij let er ook niemand op.
Ik vind jou er anders vaak armoedig uit zien, daarom ga ik niet graag met je naar buiten...
MarcoBorsato schreef:Anthea schreef:Hahahahaha. Of ik nu een oud shirt van de H&M aan heb of mijn Pikeur jas van bijna 300 euro, maakt niks uit. Volgens mij let er ook niemand op.
Ik vind jou er anders vaak armoedig uit zien, daarom ga ik niet graag met je naar buiten...
janouke schreef:mijn vriendengroep op concours draag ook alleen maar pikeur, kingsland en noem maar op! (zijn dan ook bijna allemaal internationale ruiters). En je merk altijd wel dat andere naar hun omkijken. Ik houd me er eerlijk gezegd ook mee bezig met wat ik aan heb!!