Veel mensen vinden de jassen mooi en ze zijn vaak in de aanbieding

ook op jumping ad werd je er mee doodgegooid btw
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

LizMD schreef:@ xSS: Ik neem aan dat je prima begrijpt wat ik bedoel. En als jij me kan vertellen waar je een waterdichte winterjas met een goede vulling voor minder dan €80 kan vinden, be my guest. Ik ben namelijk al 2 winters op zoek naar zo'n jas.

kamsel schreef:Janine1990: de introductie van de Anky-kleding was ook geen core business en nou ken ik Anky niet persoonlijk, maar volgens mij is het dit nog steeds niet.
Maar dat maakt ook niet zoveel uit, men trekt het aan omdat het blijkbaar iets heeft wat aantrekkelijk is. Voor de een zijn dit de letters KWPN, voor de ander de kleur, blauw is redelijk neutraal, oranje in sommige tijden erg in. Ik heb er nooit één aangehad, maar misschien is het stofje fijn, het model prettig, de prijs-kwaliteit verhouding goed of you name it..
Janine1990 schreef:Anky Technical Casual(s) is een bedrijf dat op zich staat...![]()
Net als AEC staat op zich.
En dan heeft Anky nog een bv'tje waar ik de naam niet van weet. En wellicht zelfs nog meer.
kamsel schreef:Janine1990 schreef:Anky Technical Casual(s) is een bedrijf dat op zich staat...![]()
Net als AEC staat op zich.
En dan heeft Anky nog een bv'tje waar ik de naam niet van weet. En wellicht zelfs nog meer.
Ja, net als een vierkant wel een rechthoek is, maar een rechthoek geen vierkant hoeft te zijn.
Natuurlijk is het al gestart als een apart bedrijf, zou een beetje dom zijn om dat niet te doen..
Ik geloof ook best dat ze nog een stuk of wat bv-tjes heeft, maar dat wil niet zeggen dat de kleding haar core business is.
Denk je niet dat het KWPN er een aparte afdeling voor heeft?
kamsel schreef:Ik denk wel dat de kledinglijn in de loop der jaren meer los is gaan staan van Anky als persoon. Maar dat staat los van het ontstaan ervan en is vreselijk off topic.
Maar voor jou maakt het dus wel uit dat het merk KWPN gedragen wordt door mensen die misschien wel helemaal niets met een KWPN-paard of het KWPN-stamboek hebben?