KWPN Jas zonder KWPNer?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Remark

Re: KWPN Jas zonder KWPNer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-11 17:48

KWPN is ook gewoon een merk, net als anky en hh etc etc.
Veel mensen vinden de jassen mooi en ze zijn vaak in de aanbieding :))

ook op jumping ad werd je er mee doodgegooid btw

xSaarSaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-11 17:52

LizMD schreef:
@ xSS: Ik neem aan dat je prima begrijpt wat ik bedoel. En als jij me kan vertellen waar je een waterdichte winterjas met een goede vulling voor minder dan €80 kan vinden, be my guest. Ik ben namelijk al 2 winters op zoek naar zo'n jas.

Horze, Equitheme, Equitheme. :)
Die hebben ook allemaal soortgelijke modellen.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-11 18:09

Remark schreef:
KWPN is ook gewoon een merk, net als anky en hh etc etc.
Veel mensen vinden de jassen mooi en ze zijn vaak in de aanbieding :))

ook op jumping ad werd je er mee doodgegooid btw

Lees nog eens mijn stukje over core business...

iklieftponys

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-11 18:12

ach wat boeiend dat er KWPN op staat terwijl je op een haf rijdt ofzo,

ik denk toch niet dat een paard (geen KWPN) zal denken: die mag niet op mij rijden want die draagt een jas waar KWPN op staat.

lekker aan doen als ie lekker zit!

tiwi1969

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-11 18:16

Voor geen goud trek ik een KWPN jas aan.

Ik heb een Groninger en dus ook een Groninger jas :+

s6801881

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-11 18:17

Als de jas je lekker zit, wat maakt de opdruk dan uit? Al als mensen het nu gewoon leuk vinden om zich te indentificeren met het ras, terwijl ze zelf lekker met hun shet VD-en, wat is daar het probleem van? Die jassen zijn te koop ter promotie van het stamboek, dus iedereen die iets met het stamboek heeft moet gewoon lekker zo'n jas dragen als die zich daar goed bij voelt. Ook al rijd hij/zij op een tink, haf, PRE, arab, noem maar op.

Het zou overigens wat zijn als ik voor elk ras dat ik onder mijn kont krijg een speciale jas moet kopen, dan gaan de trainingskosten flink omhoog :')

kamsel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-11 20:39

Janine1990: de introductie van de Anky-kleding was ook geen core business en nou ken ik Anky niet persoonlijk, maar volgens mij is het dit nog steeds niet.
Maar dat maakt ook niet zoveel uit, men trekt het aan omdat het blijkbaar iets heeft wat aantrekkelijk is. Voor de een zijn dit de letters KWPN, voor de ander de kleur, blauw is redelijk neutraal, oranje in sommige tijden erg in. Ik heb er nooit één aangehad, maar misschien is het stofje fijn, het model prettig, de prijs-kwaliteit verhouding goed of you name it..

paardje2013

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-11 20:44

ik heb een kwpn jas, en een kwpn paard maar had ik geen kwpn paard gehad, dan had ik de jas wel omdat ik ze gewoon fijn vind zitten en ik ze ook mooi vind

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-11 20:45

kamsel schreef:
Janine1990: de introductie van de Anky-kleding was ook geen core business en nou ken ik Anky niet persoonlijk, maar volgens mij is het dit nog steeds niet.
Maar dat maakt ook niet zoveel uit, men trekt het aan omdat het blijkbaar iets heeft wat aantrekkelijk is. Voor de een zijn dit de letters KWPN, voor de ander de kleur, blauw is redelijk neutraal, oranje in sommige tijden erg in. Ik heb er nooit één aangehad, maar misschien is het stofje fijn, het model prettig, de prijs-kwaliteit verhouding goed of you name it..

Anky Technical Casual(s) is een bedrijf dat op zich staat... ;)
Net als AEC staat op zich.
En dan heeft Anky nog een bv'tje waar ik de naam niet van weet. En wellicht zelfs nog meer.

Michellette

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-11 20:49

Ik heb KWPN-paard en ook een KWPN jas maar ook eentje van PAVO en Mountain Horse (en een Welsh Mountain Pony)!!!

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-11 21:00

Vanky schreef:
zit je op een shet met een KWPN jas :')

_/-\o_ Doe ik ook hoor!
Geweldig!

Nou iedereen moet het zelf weten toch,
Ik loop met een pavo jas, gekocht met punten van een kennis, en ik voer havens!

Melvern

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-11 21:05

Ieder moet zelf weten wat voor jas die draagt.

Maar ik ken wel iemand die het verschikkelijk vind dat mensen die dat haar paard een kruising fries kwpn is. Dus dan maar een kwpn jas erbij want kwpn is helemaal heilig bij haar. Het is wel dat ik het vreemd vind dat sommige mensen zich schamen voor het ras van hun paard en hem zodoende het plaatje kwpn willen geven.... Dat vind ik raar... Maar dan nog is het niet mijn probleem ( zij vinden het ook geen probleem, dus waarom ik wel ?? )

Mij interesseert het helemaal niet wat er op staat.
Wel vind ik heel typisch wat voor antwoorden er weer voorbij komen. Een gewone vraag mag best gewoon beantwoord worden!

kamsel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-11 21:10

Janine1990 schreef:
En dan heeft Anky nog een bv'tje waar ik de naam niet van weet. En wellicht zelfs nog meer.

Ja, net als een vierkant wel een rechthoek is, maar een rechthoek geen vierkant hoeft te zijn.
Natuurlijk is het al gestart als een apart bedrijf, zou een beetje dom zijn om dat niet te doen..
Ik geloof ook best dat ze nog een stuk of wat bv-tjes heeft, maar dat wil niet zeggen dat de kleding haar core business is.

Denk je niet dat het KWPN er een aparte afdeling voor heeft?

Susyb

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-11 21:11

Ik zie het nut niet van het topic maar aangezien ik er toch op geklikt heb ga ik gelijk even uitleg geven.

Ik heb stage gelopen bij een van de verrichitngsonderzoeken ;)
Daardoor heb ik een jas gekregen met KWPN erop.. echter heb ik een fries maar vind ik het een fijne jas ;) dus waarom niet?

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-11 21:12

kamsel schreef:
Janine1990 schreef:

Ja, net als een vierkant wel een rechthoek is, maar een rechthoek geen vierkant hoeft te zijn.
Natuurlijk is het al gestart als een apart bedrijf, zou een beetje dom zijn om dat niet te doen..
Ik geloof ook best dat ze nog een stuk of wat bv-tjes heeft, maar dat wil niet zeggen dat de kleding haar core business is.

Denk je niet dat het KWPN er een aparte afdeling voor heeft?

Waar ik op doel is dat kleding wel de core business is voor ATC.
Anky heeft maar een minimale bemoeienis daarin, als ik me niet vergis alleen met de kleuren en modellen uitkiezen...

kamsel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-11 21:20

Ik denk wel dat de kledinglijn in de loop der jaren meer los is gaan staan van Anky als persoon. Maar dat staat los van het ontstaan ervan en is vreselijk off topic.

Maar voor jou maakt het dus wel uit dat het merk KWPN gedragen wordt door mensen die misschien wel helemaal niets met een KWPN-paard of het KWPN-stamboek hebben?

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-11 21:26

kamsel schreef:
Ik denk wel dat de kledinglijn in de loop der jaren meer los is gaan staan van Anky als persoon. Maar dat staat los van het ontstaan ervan en is vreselijk off topic.

Maar voor jou maakt het dus wel uit dat het merk KWPN gedragen wordt door mensen die misschien wel helemaal niets met een KWPN-paard of het KWPN-stamboek hebben?

Voorbeeld dat genoemd werd van gekregen, já... Dan begrijp ik het doel vanuit het KWPN ook.
Maar laten betalen om reclame uit te dragen... Dát is wat ik niet begrijp. En dat men het nog koopt ook... Snap ik helemaal niet...

En dan zéker wanneer iemand met zo'n jas te paard gaat showpikken, terwijl je van dat geld ook 4 redelijke privélessen kunt krijgen...

Blue_Eyes
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2025

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-11 21:27

Citaat:
Maar laten betalen om reclame uit te dragen... Dát is wat ik niet begrijp. En dat men het nog koopt ook... Snap ik helemaal niet...

Dát noemen ze nou merchandise ;)

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-11 21:28

kamsel schreef:

Lees mijn OP nog eens :)

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-11 21:30

Blue_Eyes schreef:
Citaat:

Dát noemen ze nou merchandise ;)

Ik snap het KWPN wel :P
Ik snap de mensen die het kopen niet ;)

Revanches

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-11 22:07

Moderatoropmerking:
De vervelende,flauwe en nietstoevoegende reacties verwijderd. De TS stelt een vraag, heb je er een onderbouwd antwoord op, dan kun je er reageren. Wanneer je niet nuttig kunt reageren kun je beter een reactie achterwege laten.
Laatst bijgewerkt door Revanches op 27-02-11 22:13, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Topic heropend.