Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
).. en dus heeft ie van mij te accepteren dat ik daar 'iets' ga doen. Net zo goed als dat een dier hoger geplaatst in rang dan mijn paardje dat zou eisen van hem. z0rr0 schreef:het is zijn plek maare ik betaal hem dus ik heb evenveel recht er te staan.
paardlief mag me dankbaar zijn dat ik elke maand me scheel betaal
?
dreigen, happen, omver duwen en andere onzin laat ik niet toe, of we nou in de bak, de stal of op de maan zijn

De betreffende quote gaat erover dat het paard een veilige plaats heeft in de stal en dat hij het fijn vind als je wacht met betreden tot hij je uitnodigt. Dit heeft niets te maken met ' de baas zijn'. Wat je wel of niet op stal kunt doen en of je paard ten aller tijden naar je moet luisteren. Jammer dat het zo verdraaid wordt. Ik zal eens kijken of ik beeldmateriaal bij kan vinden.
) box gebeurt dan moet hij zich gewoon voegen naar mijn wensen. Op stal is er maar 1 de baas en dat ben ik.

maar voor mijn eigen paard, die de hele dag lekker buiten loopt en mag doen wat ze wil, vind ik dat onzin. Poetsen, zadelen, inenten, ontwormen, behandeling van tandarts of osteopaat; het mag van mij allemaal in de box!