ik had vanmorgen je topic al gelezen en zie nu toevallig op een startlijst (Hemmen, a.s. weekend) staan dat er om 17:48u een voerpauze is. Dat vind ik wel zo netjes van 'n organisatie, maar je ziet het véél te weinig...
Ik vind het ook niet echt netjes eerlijk gezegd. Vaak zie je idd op startlijsten 'voerpauze' staan, wel zo eerlijk.
Bellona_K
Geplaatst: 14-02-11 21:25
Pfff ik heb ook zo vaak dit soort kneuzen acties meegemaakt...
Inderdaad de paarden voeren tijdens de proef, maar ook met karretjes eten (voor de jury's enzo) over de grindpaden lopen pal naast de wedstrijdbak, paarden wisselen om naar de wei te brengen (die dan nogal hyper werden en begonnen te dribbelen), maar ook gewoon mensen die zich lomp gedragen en spelende / gillende / krijsende kinderen.
Het kl*terige is, dat je er achteraf 0,0% aan kan doen. Hoewel ik zelf de mensen na mijn proef wel altijd er op aanspreek.
Op de manege waar mijn dochtertje rijdt hetzelfde meegemaakt tijdens haar F1 proefje. Pony (oude brave rot in het vak) hoorde de voerkar en andere pony's tekeer gaan en ze wilde nergens meer naartoe alleen nog naar de uitgang van de bak, en deed dat dus ook, dochtertje (toen 8 jaar) had niks meer te vertellen uiteraard, tja vond het inderdaad niet zo'n handig moment.
Tsja fijn is het inderdaad niet echt. Zouden ze zeker rekening me moeten houden. Had laatst ook m'n eerste wedstrijd met het paard wat ik nu rijd (al spannend genoeg) en in de hoek bij jury werd vanuit de stallen progenlijk met water tegen de schuifdeur bij die hoek gespoten. Paard schrikt en ik was er helemaal niet meer met m'n hoofd bij... Da's gewoon domme pech en volgende keer beter.