Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

annie88 schreef:Het was een officiele KNHS wedstrijd.. De vereniging gaat een klacht indienen bij de KNHS.

ze vond het knap dat ik zo rustig bleef als meisje van 10 jaar ik vond het niet erg om tevliezen had ook nog nooit een winstpunt gehad die dag barste we intranen uit ik had precies een winstpunt en we hadden er 1 binnen en ze bleven binnen komen heb alles toegepast wat de jury mij vertelde later kwam ik haar weer tegen met een andere pony en goh ze kon me er zo weer uit pikken helaas was die pony veelste sterk en wilde liever springen ze wist een geschikte pony voor me en is die zelfde dag nog mee geweest om mee te gaan kijken we hebben de pony gekocht en we kwamen helaas na 4 wedstrijden gereden te hebben de jury niet meer tegen omdat ik zo snel ging en dus het B / L / M binnen een jaartje uit was gereden.
Citaat:Ik vind het wel aardig. Zeker in de B heb je vaak ruiters die nog niet zo vaak een wedstrijd hebben gereden. Klinkt alsof ze enkel wilde helpen. Dit kan ik mij in de B zeker voorstellen. Bij hogere klassen vind ik het niet kunnen, maar in de B heb ik het wel vakr meegemaakt.
Een klacht indienen?? Omdat iemand je probeert te helpen?? Het lijkt Amerika wel....daar klagen ze je al aan als je een scheet in de verkeerde richting maakt; kom op zeg!!
. Ik zou het eigenlijk wel op prijs stellen als iemand me op zon moment zou