Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
vieux2002 schreef:ik heb warme voeten creme. volgens mij had ik die bij kruidvat gehaald. nou ik zeg je: je krijgt warme hoor!!!!!!! ik kreeg een half uur na dat ik het op gesmeert had het gevoel of ze in de fik stonden haha. het werkt ongeveer 1,5/ 2 uur. je moet het wel heel dun smeren!! anders krijg je dus het gevoel of ze in de fik staan
gohya schreef:aerdenhout1 schreef:De thermo laarzen met klitten band sluiting past elke kuit in volgens mij!
Vooral die van H.H. zijn erg breed.
Ik rijd gewoon met thermolaarzen,zijn echt lekker warm,geen koude voeten met rijden.

vieux2002 schreef:ik heb warme voeten creme. volgens mij had ik die bij kruidvat gehaald. nou ik zeg je: je krijgt warme hoor!!!!!!! ik kreeg een half uur na dat ik het op gesmeert had het gevoel of ze in de fik stonden haha. het werkt ongeveer 1,5/ 2 uur. je moet het wel heel dun smeren!! anders krijg je dus het gevoel of ze in de fik staan
aerdenhout1 schreef:vieux2002 schreef:ik heb warme voeten creme. volgens mij had ik die bij kruidvat gehaald. nou ik zeg je: je krijgt warme hoor!!!!!!! ik kreeg een half uur na dat ik het op gesmeert had het gevoel of ze in de fik stonden haha. het werkt ongeveer 1,5/ 2 uur. je moet het wel heel dun smeren!! anders krijg je dus het gevoel of ze in de fik staan
HIHIHI....weer wat geleerd! Hier had ik echt nog nooit van gehoord!