Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Sleeper schreef:Ik heb destijds ook een 15 jarige gekocht en laten keuren. Daar kwam wel iets uit, maar ik kende het paard al langer en de koop was hoe dan ook doorgegaan.
Een vreemd paard zou ik helemaal laten keuren. De kans is groot dat er iets uitkomt, 15 is niet oud maar heeft wel 15 jaar erop zitten, maar je kan zelf beslissen of dat wat er uit komt passend is bij een 15 jarige. En daar je beslissing op baseren.
kamsel schreef:Sleeper schreef:Ik heb destijds ook een 15 jarige gekocht en laten keuren. Daar kwam wel iets uit, maar ik kende het paard al langer en de koop was hoe dan ook doorgegaan.
Een vreemd paard zou ik helemaal laten keuren. De kans is groot dat er iets uitkomt, 15 is niet oud maar heeft wel 15 jaar erop zitten, maar je kan zelf beslissen of dat wat er uit komt passend is bij een 15 jarige. En daar je beslissing op baseren.
Waarom heb je hem dan laten keuren?
En heb je daar spijt van gehad?
Heb nl hetzelfde gehad en nu had ik dat niet meer gedaan..
Maar ik zou in dit geval (vreemd paard) zeker klinisch laten keuren.
marise83 schreef:Waarom dan niet gewoon klinisch keuren.. Zo duur is het niet en als er een groot probleem zou zijn, dan komt dat daar wel uit..
tinaaz schreef:Verzekeren doen ze volgensmij niet meer bij paarden die 12 zijn geweest...
Tenminste bij mijn verzekering dan.. Als je het paard al jarin in de verzekering hebt dan is het geen probleem.
Indien je een nieuw paard wil laten verzekeren gaat dit niet.
!
GamblersCup schreef:nine1987 schreef:(ook met een jong paard, maar dat buiten kijf)
Typisch gevalletje van "klok en klepel"![]()
Maar ik ben het niet met je eens. Met deze prijsklasse kun je beter gewoon alles laten keuren, het is zo zonde van je geld als er van binnen iets niet goed zit.
Van 1500 euro zou het ook zonde zijn, maar dat is iets minder "pijn" dan 4000...
)