Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Colway schreef:Een vriendin van me heeft ooit een paard gekocht die verkocht werd wegens tijd/geldgebrek en moeten kiezen tussen 2 paarden. Meisje die hem verkocht zooooo verdrietig, contact willen houden etc. Via via is die vriendin er uiteindelijk achtergekomen dat dat paard een paar maanden in training heeft gestaan bij een bekende africhtingsstal, daar werd het paard "gestoord en levensgevaarlijk" verklaard. Ben je lekker mee
Overigens hebben we het paard met veel tijd en geduld toch ingereden en van dat gekke gestoorde paard hebben wij nooit last gehad
mika11 schreef:Tigra: dat zal er ook wel mee te maken hebben.
Dat ze totaal onhandelbaar was bij de vorige eigenaar, wil ik niet zeggen. Wel lastig en heet.
Ze staat nu op een rustige stal en komt elke dag buiten met een vast groepje.
Maar het kan ook andersom toch:
Dat een paard dat altijd goed te rijden was, bij een volgende eigenaar een moeilijk paard wordt.
.
Wanneer je haar gedrag ziet en ziet hoe ik met haar omga en geen achtergrond kent, denk je op z'n minst dat ze levensgevaarlijk is maar vooral dat ik levensmoe ben. 
de tweede keer deed ze het zonder enige aanleiding en gleed ze weg met haar achterhand waardoor we allebei op de grond lagen. Tussen de 1ste keer en de tweede keer heeft een jaar gezeten.
) maar het is echt een schat. Er zit wel een koppie op en die wil echt niet altijd alles zoals wij dat willen. Maar met rust en geduld en RESPECT kom je een heel eind bij! Bij elk paard trouwens.