Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
deniece schreef:In dat geval zou je kunnen afgroeten op X.. Een paar stappen verder je paard weer stil laten zetten en je creatieve afgroeting laten zien
Ik zou het zelf alleen nooit doen op een officiele wedstrijd.. Als je het nou doet bij allebei je proeven en ook als je dan verschillende jury hebt.. Dat is wel leuk om te vergelijken of beide jury's hetzelfde cijfer geven oid..
stef schreef:deniece schreef:In dat geval zou je kunnen afgroeten op X.. Een paar stappen verder je paard weer stil laten zetten en je creatieve afgroeting laten zien
Ik zou het zelf alleen nooit doen op een officiele wedstrijd.. Als je het nou doet bij allebei je proeven en ook als je dan verschillende jury hebt.. Dat is wel leuk om te vergelijken of beide jury's hetzelfde cijfer geven oid..
Volgens mij hoort
"Voorwaarts in arbeidsstap
C-M-B-A in vrije stap de rijbaan verlaten "
ook gewoon bij je proef

. Maar dat neemt niet weg dat als je toch trots bent op wat je paard kan en je de jury hun dag goed wil maken, je gerust je gang mag gaan
. stef schreef:Volgens mij hoort
ook gewoon bij je proef
KarinvdM schreef:stef schreef:Volgens mij hoort
ook gewoon bij je proef
Dat staat er al een paar jaar niet meer in, na het afgroeten is de proef klaar.
Je moet de ring in stap bij A verlaten, langs welke route je dat doet maakt niet uit.
Of ik als jury het wel of niet kan waarderen doet niet terzake, dit soort dingen worden simpelweg niet gevraagd in de proef.
.
dacht een beetje lol te hebben haha

( mjah.. hulpen lijken heel erg op elkaar, en had mijn zweep teveel bij haar schouder liggen, dus paardlief luisterde wel goed
)