EricPrast schreef:Kim, gezien de lokatie van stal Kandia, lijkt het mij waarschijnlijker dat ze in 'oostelijke' richting zijn verdwenen. Hebben jullie misschien ook contacten in Dld., Polen en de andere vml. oostbloklanden?
Die kans acht ik ook groter hoor, maar Belgie moet niet uitgesloten worden..daar zijn erg veel "kermisklant"handelaren aanwezig die in winterharde ponies handelen en 'modepaarden' verkopen. Aantal jaar terug was dat de tinker en wie weet wat nu?
Het is zo enorm vervelend dat de vermissing pas anderhalve week later vermeld. Kandia bevind zich ook op internet, mijn vraag, waarom pas zo enorm laat ermee naar buiten komen? De eerste 24 uur zijn cruciaal. Is mij even ontschoten of de datum van vermissing is vermeld..veelal worden paarden op zondagavond uit de weide gejat, kunnen ze op maandags meteen door naar de markt. Zaak om dan te kijken in Duitsland net over rens, Belgie en hier waar de markten waren die week.
Mijn duits is niet best in schrijven. Als iemand eventueel een Duitse tekst zou willen maken, dan wil ik best de fora daar af gaan om ze te plaatsen hoor en wat ijslandse stoeterijen aanmailen.