Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

ladolcevita schreef:misschien is het dan toch beter als je Fariq gewoon terug geeft aan Kirsten. Zij heeft namelijk helemaal geen problemen met hem en reed er zo mee weg. Ik ook trouwens in het najaar maar dat wist je al. Het is gewoon een gezonde AV en na een hele zomer dag en nacht in het land te hebben gelopen is het contrast met die vreselijke winterperiode gewoon erg groot geweest. Nu staat hij goed (heb het zelf gezien, hij staat daar prima) maar je had wat problemen met losgooien op de andere stal. Daar begon het mee, je bent nu het vertrouwen kwijt en dat voelt hij. Ik vind het nog steeds niet kunnen dat je zo maar de conclusie trekt dat er wat is gebeurt met hem. Kirsten en ik hebben namelijk helemaal geen problemen met hem en ook de mensen op de stal in Zeeland waren gek op hem. Fariq is naar jullie gegaan omdat dat voor hem de beste keuze was. Kirsten kon hem namelijk ook verkopen in plaats van hem aan jullie mee te geven in bruikleen voor onbepaalde tijd. Dat hij niet naar de smid is geweest is waar, daar heb ik het ook al met Kirsten over gehad, dat is hartstikke zonde want nu staat hij niet gelijk meer wat wel altijd zo was. Ze ziet dat zelf ook wel in maar door haar gezondheid is dit er niet van gekomen. Het was ook niet overdreven lang maar het duurt nu wel een poos voordat hij weer recht zal staan, je hebt daarin dan ook zeker een punt. Maar wat nu? Jullie hebben duidelijk niet genoeg "klik"? Moet hij worden opgehaald of ga je nog door met hem? Als het echt niet vooruit gaat is het voor jullie beiden niet goed. Wat ik ook al tegen je moeder zei; als hij al die tijd niet wordt gereden en je brengt hem dan alsnog terug na een jaar van wederzijds wantrouwen dan is hij verder van huis...
En wees even eerlijk; die oproep die je moeder plaatste voor een nichtije van haar die een Tinker of ander rustig paard zocht. Dat klinkt toch wel een beetje als jou? Niet waar? Of heb je een nicht die ook het vertrouwen kwijt is en nu Pirelli doet?

en daar moet ik mee leren omgaan. 

ladolcevita schreef:Wat heeft een controle nou voor zin als we het van te voren aankondigen? En bovendien wist ik al dat het een pensionstal was en je daar savonds gewoon op het erf mag als je dat wil. We hebben ons ook netjes voorgesteld en het was erg gezellig met de broer van Huib. Je denkt toch zeker niet dat ik 400 km ga rijden om dan om te keren? Bovendien; het is haar paard. Al komt ze iedere dag kijken, dat is haar goed recht. Maar nogmaals; hij stond er erg netjes bij. Keurig gepoetst, schone stal, mooi ruwvoer. Dat was een hele geruststelling. En is het nog leesbaar?
Ik rij al niet voor niets, gewoon omdat ik niet helderziend ben en niet weet wat er aan de hand is. Geen vertrouwen, PIJN?, gewoon het weer, of.... ik weet het nog steeds niet. Ik hoop dat dat aankomende vrijdag duidelijk word. 
yentl2010 schreef:La dolcevita
Wie zijn geld is het ?Moet jij de stalling betalen ,betaal jij de tandarts? hoefsmid ,ostheopaat?
Parelli lessen ?
Volgens betalen wij alle kosten die er aan Fariq gemaakt worden en dat is onze keuze ,omdat wij het beste met Fariq voor hebben
Jullie zien Fariq niet dagelijks en wij wel ,bij ons komt hij elke dag in de hand en uit zijn stal
En wij zien gewoon dat hij veranderd is vergeleken met vorig jaar of was ook de schuld van me dochter dat hij toen zo braaf was ?
En als wij t vermoeden hebben dat Fariq ergens pijn heeft willen we dit graag na laten kijken koste wat het kost
We hebben ervoor getekend dat we Fariq alle zorg geven die hij nodig heeft ,en die kom ik na
Leslie90 schreef:@luve_rozes, er komt volgende week een osteopaat langs (Speksnijder).
Hij loopt linksvoor onregelmatig. Dolcevita heeft dat van te voren op filmpjes dus al gezien, wat ik dan niet snap is waarom je dan die zondag, waar ik niet bij was, er op gaat rijden.Ik rij al niet voor niets, gewoon omdat ik niet helderziend ben en niet weet wat er aan de hand is. Geen vertrouwen, PIJN?, gewoon het weer, of.... ik weet het nog steeds niet. Ik hoop dat dat aankomende vrijdag duidelijk word.
Ik kan daar gewoon met mijn pet niet bij, of ik begrijp het verkeerd.
Kijk, omdat hij onregelmatig loopt hoeft hij nog geen pijn te hebben, maar hij kan het je niet vertellen, waarom risico lopen... tot op heden heb ik nog niet kunnen uitsluiten dat hij geen pijn heeft.
yentl2010 schreef:ladolcevita schreef:Wat heeft een controle nou voor zin als we het van te voren aankondigen? En bovendien wist ik al dat het een pensionstal was en je daar savonds gewoon op het erf mag als je dat wil. We hebben ons ook netjes voorgesteld en het was erg gezellig met de broer van Huib. Je denkt toch zeker niet dat ik 400 km ga rijden om dan om te keren? Bovendien; het is haar paard. Al komt ze iedere dag kijken, dat is haar goed recht. Maar nogmaals; hij stond er erg netjes bij. Keurig gepoetst, schone stal, mooi ruwvoer. Dat was een hele geruststelling. En is het nog leesbaar?
Dan ben je even verkeerd geinformeerd Het is dus geen pensionstal Maar een Priveboerderij een groot verschil
En t is geen broer van Huib maar een zwager en die vertelde me ook de andere dag dat je zoiets normaal gesproken niet doet En al zeker niet op een Zondag avond
Terwijl ik nog gezegd heb dat zijn vrouw ongeneselijk ziek is ,een beetje normaal denkend mens haalt zulke dingen niet in zijn hoofd maar ach ik heb wel 400 km gereden dus fiets it we gaan gewoon