pony trekt zich los.

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Lisafox

Re: pony trekt zich los.

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-11 23:44

Ik denk dat die pony eerst respect voor je moet krijgen. Je moet heel erg sterk in je schoenen staan om dit te kunnen. Als je dit niet durft of kunt dan moet je het niet doen, dan krijg je ongelukken.
Ik denk dat deze helemaal opnieuw opgevoed moet worden en dan moet je wel kunnen.

ik wens je er zeker succes mee.

jet99

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-11 16:07

Je kunt dit heel goed afleren met clickertraining;) als je niet weet wat dat is kijk dan ff op Google ;)

Osianaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-11 22:17

Telkens als jij ziet dat hij het gaat proberen, achteruit zetten totdat jij vindt dat het genoeg is.
Zo krijgt hij meer respect voor je.

jentel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-11 22:28

hoi,

Wij hebben ook z'on draakje op stal!
Het kan zo zijn dat ze braaf meeloopt maar als ze haar hoofd verkeerd heeft staan dan trekt ze de grootste kerel nog mee!
Ik moet eerlijk zeggen dat de pony normaal goed luistert hoor.. maar ze heeft een paar keer gewonnen en daarom probeert ze het af en toe weer.
Het kan gevaarlijk zijn, daarom ben ik er erg kort mee.. als ik het idee krijg dat ze weer kuren krijgt doe ik haar een hengstenkettinkje om!
zielig?? nee.. ik vind het zielig voor mezelf of mijn dochter als ze over de grond word gesleep met alle risico's van dien! ;)

petitbrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-11 09:41

heb zelf veel aan parelli gehad