Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
rissa schreef:Toen mijn paardje op rust moest had ze inderdaad ook een slowfeeder en een voerbal. Ondanks dat ze hier een tijdje mee bezig was, ging ze zich toch vervelen en druk maken op stal. Dit was duidelijk niet erg goed voor het herstel en besloot ik om haar op een klein stukje paddock te zetten bij de andere paarden. Ze stond alleen, maar wel naast de andere paarden op een stuk van 5x5. Dit heeft goed gewerkt om haar wat rustiger te krijgen.
Misschien is dit ook wat voor jouw paardje. Succes.
Anoniem schreef:Zo'n speel bal zijn die ook geschikt voor stallen met stro bodem? Helaas moet de mijne nu 3 weken op box rust. En mag absoluut niet veel bewegen. Maar hij is wel gewend 5 uur perdag minstens buiten te staan. Dus ik ben erg bang voor verveling. Helaas is een hooi zak geen optie, aangezien ze hier op stal voeren. En ze waarschijnlijk het hooi in in zo'n zak willen doen..
Ankie2011 schreef:Wanneer je je haf zich constant drukt maakt op stal is dat ook niet goed voor de blessure. Dan is een kleine paddock mogelijk wel beter als ze daar wel rustig blijft.