Hoe reageert een paard op file

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 22:01

Ligt aan het paard.
De een blijft rustig de ander niet.

En anders liften op de kar voor je :D :+ ? En stapvoets moet natuurlijk geen probleem zijn.
http://lh6.ggpht.com/_K_-98rq2IWw/SV-jQ ... %20030.JPG

Uit de file halen doen ze alleen als je paard echt je hele trailer verbouwd heeft en je gevaar op de weg
aan het worden bent. Werkt niet zo, dat als je toevallig in de file staat je even kan bellen, zo van, joehoe
we staan in de file, komen jullie ons halen? hooi is op...

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 22:03

Probeer even een stukje zonder dat je naar les rijdt (zodat ze daarna niet ook nog in een vreemde omgeving hoeft te trainen)
Blokje file rijden, als het niet gaat 1e afslag er weer af, als het wel gaat klein rondje om en dan weer wat ontspannends.

Gentlegiant

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 22:11

Ja ik weet jet niet meer zeker politie anwb etc weet ik zo even niet meer

Wij zijn ook een keer uit de file geplukt omdat paarden niet lang op de wagen zouden kunnen staan en dat optrekken en remmen niet orettig was

Dan heb ik persoonlijk liever dat ze die vrachtwagens met vee er maar uit plukken mijn paarden staan confortabeler op de trailer dan die varkens en koeien :+

Maar je kunt indd bellen naar iets licht er natuurlijk ook aan wat voor file je hebt
Laatst bijgewerkt door Gentlegiant op 17-01-11 22:12, in het totaal 1 keer bewerkt

laboum

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 22:12

Die van mij is vreselijk op de trailer tijdens het rijden en laten we het over het stilstaan dan dus maar niet hebben :( Een file is helemaal m'n grootste nachtmerrie |(

evasaegerman

Re: Hoe reageert een paard op file

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 15:26

steeds in beweging blijven met de trailer bij een ongetraind trailerpaard, desnoods vooruit achteruit afwissel (en dus ter plaatste blijven) midden in een file.