De trailer hebben we naast een muur gezet zodat ze er aan een kant sowiezo niet langs kan, mocht ze dat gaan proberen.
Daarna ben ik met haar wat rondjes gaan wandelen en op de trailer af, nouja, eerst twee voetjes op de laadklep, even lekker laten snuffelen, dan weer achterwaarts eraf en opnieuw erop, snuffelen, laten zien dat het niks engs was. Vervolgens ben ik wat resoluter op de trailer afgelopen en toen stond ze helemaal bovenaan de laadklep, toen ze achterwaarts er weer af ging kwam ze met haar hoofd tegen het opgerolde zeiltje en dat vond ze toch wel een apart iets

Zo ging het 3 keer dat ze bovenaan de trailer stond en toen is mijn vader iets dichterbij komen staan met de stang, op 30cm afstand van haar kont meegelopen en warempel, ze stond er zo in! Lekker wat biks gegeven.
Nog een keer herhaald, in 2 pogingen stond ze er weer in en de derde keer liep ze in een keer er mee in, zonder dat mijn vader erachter stond

Elke keer als ze erin stond hebben we haar wat lekkers gegeven en een paar minuutjes laten staan met de klep dicht en dat ging heel goed! Morgen gaan we weer proberen en dit gaan we gewoon dagelijks een paar keer herhalen zodat het de gewoonste zaak van de wereld word voor haar
Ik ben in elk geval al erg tevreden over haar!