Goede kwaliteit broek, voor een mooie prijs!

http://www.deruiterwinkel.nl/c-954727/rijbroeken-heren/
Succes!
Groetjes Babeth
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Goede kwaliteit broek, voor een mooie prijs!

annebe schreef:Ik vind 63,- toch wel een hoop geld voor een rijbroek.
polly2 schreef:Dat is dan een zogenaamde "metro-man" .....
Maar dat zijn wel uitzonderingen...
En met een T-shirt wilde ik niet zeggen dat dat dan ook los floddert....dat kunnen hele nette shirts zijn....maar vooral praktisch!
Mijn man moet voor zijn werk altijd top gekleed zijn. In pak, goede pakken trouwens ook nog, met mooie overhemden, stropdassen, goed matchend tot de sokken aan toe...
Maar rondom de paarden vervalt dat volledig. Niet dat het dan flubbert en lubbert of zo....maar het moet vooral lekker zitten en praktisch zijn. Kleur etc. doet er niet toe.
Behalve weer bij het mennen op wedstrijden....dan moet alles in de stijl van de kar: blauw met oranje: blauw pak, oranje stropdas, oranje peesbeschermers en oornetje....kortom...dan wordt hij ineens een soort penny met een setje...
Ben al lang blij daat het er eentje is die wat op z'n kledij let, altijd veel aangenamer dan eentje die rondlopt alsof hij een aardappelzak over z'n hoofd heeft getrokken en er armsgaten in heeft geknipt.
polly2 schreef:Dat komt omdat mannen van nature geen verzamelaars zijn en het ze worst zal zijn of de kleur van de rijbroek matcht met hun dekje en de kleur van het paard.
Mannen kopen rijbroeken omdat het praktisch is. Als ze een model gevonden hebben die ze aanstaat, kopen ze er gelijk drie van. Drie dezelfde...lekker makkelijk.
Verder ook geen gezeur om topjes, bodywarmers etc.. In een gewoon T-shirt of trui kan ook gereden worden.
Een jas moet vooral warm zijn in de winter, ademen en lekker zitten. Kleur en mode doet er niet toe.
Kortom....in de ruitersportmode valt geen droog brood te verdienen aan de gemiddelde man. Die koopt pas nieuw als het oude versleten is.
En een man heeft dus niet zoals veel vrouwen stapels modieuze rijkleding in de kast liggen, in elke kleur, voor bij elk paard, elke gelegenheid en elke stemming.
Mijn man is in ieder geval wel zo...en ik denk ook als een man, want ik doe het ook zo (ook van die rijbroeken....). En heel praktisch: altijd alles met blauw....is een praktische kleur en hoef ik nooit na te denken als ik iets uit de kast trek.
En dekjes voor het paard...gewoon wat in de aanbieding is...en alleen als de oude kapot en versleten is en niet meer kan daardoor.
Rumpleteaser schreef:Ga lekker western rijden!
- de allerleukste en meest veelzijdige discipline (western = o.a. reining, trail, pleasure, horsemanship, enz. enz)
- veel hoger percentage mannen
- en je hoeft geen ape-pakkie meer aan![]()